-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " fotd" <f...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Date: Tue, 13 Dec 2011 16:07:54 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jc7t8q$odk$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323792474 25012 172.20.26.238 (13 Dec 2011 16:07:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Dec 2011 16:07:54 +0000 (UTC)
X-User: fotd
X-Forwarded-For: 87.206.63.239
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420217
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Często spotykam się z taką sytuacją :
dwa pasy ruchu w tym samym kierunku :
a)tylko do skrętu w lewo
b)tylko do jazdy na wprost.
kierowca jadący pasem "b" chce zmienić pas na pas "a" (do skrętu w lewo).
Niestety ten pas jest zajęty przez sznur samochodów, w związku z czym kierowca
czeka aż go ktoś łaskawie wpuści - blokując przez to ruch na teoretycznie
drożnym (lecz zablokowanym w związku z zaistniałą sytuacją) pasie "b". Czy nie
powinno być tak, że blokujący przy braku możliwości zmiany pasa powinien
jechać na wprost, umożliwiając tym samym ruch na pasie "b" ? W końcu nikt z
pasa"a" nie ma obowiązku go wpuścić (wymagałaby tego grzeczność,ale nie
przepisy). Dodam, że to nie tzw. "cwaniacy" zmieniają w ostatnim momencie pas
z "b" na "a" (aby ewentualnie skrócić kolejkę)ale kierujący pojazdami , które
zjechały ze ślimaka bezpośrednio na "b" i na tej wysokości mogący zmienić na
"a". Czy to nie jest blokowanie (oczywiście wbrew woli) pasa ruchu ?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 17:14 to
- 13.12.11 17:55 fotd
- 13.12.11 17:56 Myjk
- 13.12.11 18:01 Bydlę
- 13.12.11 18:19 fotd
- 13.12.11 18:51 AZ
- 13.12.11 21:08 Tomasz Pyra
- 13.12.11 21:23
- 13.12.11 21:40 Tomasz Pyra
- 13.12.11 22:50 Bydlę
- 13.12.11 22:51 Bydlę
- 13.12.11 22:59 Dman-666
- 13.12.11 23:51 AZ
- 14.12.11 07:13 Shrek
- 14.12.11 07:54 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=