  • Data: 2014-09-13 12:15:38
    Temat: blokada na koło - ktoś poleci?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    potrzebuję zostawić gdzieś przyczepkę towarową. Chciałbym w jakiś sposób
    ją zabezpieczyć. Pytałem na infolinii PZU i mogę wykupić AC na
    przyczepkę, ale do tego chciałbym założyć dwie blokady na koła + blokadę
    na zaczep by zminimalizować ryzyko kradzieży. Wiem, że jak ktoś się
    uprze t i tak ją ukradnie - od tego ma być AC, w pozostałych przypadkach
    ma zadziałać zabezpieczenie mechaniczne.
    Może ktoś miał do czynienia z blokadami na koła i może jakąś polecić?
    Znalazłem dwa rodzaje:
    http://przyczepy.kmpolska.pl/images/dodatki/blokada-
    kola-mini.jpg
    http://e-kampery.pl/p802-blokada-antykradziezowa-na-
    kolo.html
    Ta pierwsza wydaje się lepsza - ale czy na pewno?

    W pobliżu przyczepy nie będzie żadnego słupa do którego można by się
    przywiązać.
    przyczepa lekka, taka (będzie stała bez stelaża):
    http://www.norauto.pl/przyczepa-przyczepa-neptun-n7-
    236-ptw-675822.html

    Łukasz