  • 51. Data: 2014-08-18 17:41:32
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał
    W dniu 2014-08-18 12:30, J.F. pisze:

    >Miałem w rękach całkiem sporo zasilaczy typu na nalepce 12V a w
    >rzeczywistości 15V, i to bynajmniej nie chodzi o buforowane z
    >faktycznym napięciem 13.8V, tylko takie dogniazdkowe, gdzie
    >spodziewałbyś się tyle, ile jest napisane. Typowa budowa: małe trafo,
    >mostek, jakiś elektrolit.

    niestabilizowane, wiec wiadomo ze bedzie nadmiar bez obciazenia.

    Tym niemniej - na amerykanskim zasilaczu dziala, a na porzadniejszym
    nie.
    Czego moze mu do szczescia brakowac, rozsadnie myslac ?

    J.

  • 52. Data: 2014-08-18 18:20:35
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-08-18 17:41, J.F. pisze:

    > niestabilizowane, wiec wiadomo ze bedzie nadmiar bez obciazenia.
    >
    > Tym niemniej - na amerykanskim zasilaczu dziala, a na porzadniejszym nie.
    > Czego moze mu do szczescia brakowac, rozsadnie myslac ?

    Trochę napięcia właśnie. Jak masz stabilizowane, to na wyjściu musi być
    24V z jakąś tolerancją, a jak niestabilizowane i nieobciążone do
    znamionowego, to będzie więcej.

    To oznaczenie (D9300-06) pojawia się z różnymi obrazkami - od
    klasycznego trafa z kawałkiem płytki do całkiem nowej przetwornicy, więc
    to może być inny problem. Czytać to mi się nie chciało co tam ludzie
    wypisują, bo chyba głównie sprzedają.
    Przyszło mi do głowy, że może być kwestia wtyczki i gniazdka - 5.5/2.5 i
    5.5/2.1mm. Jeżeli zasilacz ma 2.5, a w urządzeniu jest 2.1, to może to
    być źródłem problemów.

    Pozdrawiam

    DD