  • 121. Data: 2010-10-05 16:56:08
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-05 15:47, MariuszM pisze:

    > Widziałem Cię wielokrotnie na ulicy w ruchu drogowym

    Widzieliśmy się raz - jakimi samochodami jeżdżę? Skoro mnie
    śledzisz, to powinieneś wiedzieć.

    > i obserwuję Twoją twórczość na p.m.s od lat.

    Proszę bardzo.

    > Mam wyrobione zdanie na Twój temat.

    Nie wątpię - nawet dokładnie pamiętam Twoje zdanie na temat
    jazdy na wprost z prawo/lewoskrętów itd. Nawet wiem skąd u Ciebie
    taka agresja i napastliwość :)

    > A masz na to dowody?

    Tak - sam to opisywałeś. Sam znajdziesz w googlach.

    > Patrz art. 216 KK.

    Ha, ha, ha. Strasz mnie - podobnie jak mnie miałeś nagrać.

    > Chyba zadośćuczynienia, domorosły prawniku....

    Nieistotne - widzę, że brak Ci argumentów to próbujesz po bandzie :)
    Niech Ci będzie zadośćuczynienie - jednakże zadośćuczynienie ma funkcję
    kompensacyjną, więc nie wiem czego się czepiasz, choć wiem dlaczego.
    Tym bardziej, ze pisałem z punktu widzenia poszkodowanego.

    > Domagaj się, najlepiej pisz donosy.

    Donosy? Z jakiej bajki się urwałeś?

    > Zacznij od sąsiadów, pewnie ruszają spod bloku bez zapiętych pasów.

    No cóż - chciałeś mnie nagrać, wcześniej coś wypisujesz o donosach,
    teraz jeszcze karzesz mi sąsiadów szpiegować. Najwyraźniej masz jakiś
    problem i doświadczenia w tej materii - najpewniej z opowieści.

  • 122. Data: 2010-10-05 17:06:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-05 15:53, Sebastian Kaliszewski pisze:
    (...)
    > Wnioski wyciągnął zapewne na podstawie tego, co tu wypisujesz.

    Twój wniosek jest błędny, a sprawa ma tzw. drugie dno :)

    > Prawo nie jest osobą, żaden szacunek mu się nie należy.

    Jak najbardziej należy mu się. Poszanowanie prawa jest jednym
    z elementarnych obowiązków każdego obywatela 'demokratycznego'
    kraju.

    > Należy je
    > przestrzegać i to tylko pod warunkiem, że nie łamie innego, ważniejszego
    > prawa.

    Nie filozofuj - jak chcesz znaleźć sprzeczność z ustawą zasadniczą to
    droga wolna.

    > A ci kierowcy mają prawo nie przyjąć kary nałożonej przez policję.

    Oczywiście - nie idą do sądu jak mają wątpliwości.

    > I nie ma to nic wspólnego z cwaniakowaniem.

    Ma i to jak najbardziej. Sporadycznie spotyka się sprawy, kiedy
    faktycznie sprawa jest dyskusyjna. W większości wypadków to typowe
    cwaniakowanie i lament, ze kogoś złapali.

  • 123. Data: 2010-10-05 17:23:56
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta - EOT
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 5 Oct 2010 09:06:43 +0200, radxcell <s...@o...pl>
    wrote:

    > Rolę Wątkowego Błazna przyjęli Artur "zagram lewaka" Maśląg i Robert "odezwę się
    > dopiero jak będzie można pociągnąć offtopa" Rędziak.

    Do usług. Na mnie zawsze możesz liczyć, szczególnie jak będziesz
    dorabiał ideologię do rzeczy prostych :)

    > Artur w sumie tak na
    > pograniczu, bo coś próbował argumentować,

    A co tu argumentować? Był znak? Była tabliczka? ,,You play, you
    pay''. Na Twoim miejscu bym się cieszył, że laweciarz nie
    wywiózł Ci auta na parking. Daleki jestem od bycia świętym, ale
    jak już coś nawywijam i mnie złapią, to przyjmuję karę. A mój
    ból z tym związany zachowuję dla siebie.

    r.
    _____________

  • 124. Data: 2010-10-05 17:26:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wywiózł Ci auta na parking. Daleki jestem od bycia świętym, ale
    > jak już coś nawywijam i mnie złapią, to przyjmuję karę.

    Twój wybór.
    Ale jaki cel ma zmuszanie innych do tego samego?

  • 125. Data: 2010-10-05 17:52:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 5 Oct 2010 17:26:37 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    > Twój wybór.
    > Ale jaki cel ma zmuszanie innych do tego samego?

    Rozumiem, że bliższa jest Ci postawa ,,zrobię kupę na środku
    pokoju, a potem powiem że to pies'' [1]?

    r.

    [1] -- tylko dlaczego pluszowy?
    _____________

  • 126. Data: 2010-10-05 18:09:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-05 16:16, Sebastian Kaliszewski pisze:
    (...)
    > Ciesze się na wyraz, że podpierasz się uchylonym przepisem.

    LOL - ja się podpieram? Gdybyś był łaskaw zauważyć, to nie
    ja się nim podpierałem :)

    > Nie, to Ty masz totalitarne pojęcie o prawie.

    Bynajmniej - nawet w polskim prawie istnieje coś takiego jak
    intencja ustawodawcy (w krajach bardziej 'cywilizowanych' wręcz
    jest stosowna preambuła w poszczególnych aktach prawnych)
    i tak też te akty należy interpretować. Nie ma to nic wspólnego
    z totalitaryzmem (o ile w ogóle rozumiesz co to znaczy).
    W tym co tutaj wiele osób napisało, widać bardzo wyraźnie
    'falandyzację prawa'.

    Generalnie to bardzo mi się podobało dorabianie ideologii
    do prostej rzeczy - parkowania na B-36 + T-24. Złapali za
    rękę - to powiedz, że nie twoja, a jak ktoś pokaże palcem,
    to powiedz, ze komuch, lewak i kłamca.

  • 127. Data: 2010-10-05 21:00:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Rozumiem, że bliższa jest Ci postawa ,,zrobię kupę na środku
    > pokoju, a potem powiem że to pies'' [1]?

    Żeby zachować Twój ulubiony temat - to mi bliska jest raczej taka, żeby nie
    iść do pierdla za to, że Twój pies nasrał na ulicy, a WŁADZA wymyśliła że za
    takie przestępstwo to ona będzie ciężkim więzieniem karać.

  • 128. Data: 2010-10-05 21:17:10
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 5 Oct 2010 21:00:55 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    > Żeby zachować Twój ulubiony temat - to mi bliska jest raczej taka, żeby nie
    > iść do pierdla za to, że Twój pies nasrał na ulicy, a WŁADZA wymyśliła że za
    > takie przestępstwo to ona będzie ciężkim więzieniem karać.

    Oj biedny, cierpiący za miliony. Za cudze psy musisz w pierdlu
    gnić. I to pluszowe...

    r.
    _____________

  • 129. Data: 2010-10-05 21:24:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oj biedny, cierpiący za miliony. Za cudze psy musisz w pierdlu
    > gnić.

    Sorry - miało być MÓJ pies.

  • 130. Data: 2010-10-05 21:28:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-05 21:24, Cavallino pisze:

    > Sorry - miało być MÓJ pies.

    Za Twojego psa to możesz pójść siedzieć, a nawet masz szanse być
    ustrzelonym. Cierp dalej...