  • 31. Data: 2022-03-24 20:13:27
    Temat: Re: bilans pamięci
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > OK, podłubię w tym. Rzecz dot. smartfona kolegi, nie mojego :) więc tak
    > na szybko się nie da. Muszę poczekać na okazję.
    >
    > PS. Kolega poszedł za waszą radą by poczyścić rozmaite kesze i znalazło
    > mu się z 10 GB więc już jest cały w skowronkach :)
    :) I o to chodzi :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 32. Data: 2022-03-24 21:27:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Mar 2022 17:09:30 +0100, w <623c97da$0$472$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > ...Każda, która pokazuje foldery ukryte
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cx
    inventor.file.explorer&hl=pl
    > (przykład).

    Nie pogrążaj się, żadna nie ma dostępu do folderów systemowych apek. Co
    najwyżej może ci pokazać foldery na karcie, a i nie wszystkie.

    > + apki, które nie są w sklepie :P i robią to trochę inaczej.

    Aleś głupek.

  • 33. Data: 2022-03-24 21:29:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Mar 2022 17:11:36 +0100, w <623c9852$0$449$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tak po prawdzie, napisałem "dane" bo są tam dwie opcje do wyboru ale
    > Raduś skompilował to jako "dane aplikacji" więc go z błędu nie
    > wyprowadzałem, podobno wie lepiej :)

    Tak, kretynie, wiadomo że jak napisze się "dane" to będzie wiadomo które dane.
    Na dodatek zamiast "dane" najczęściej jest "pamięć".

  • 34. Data: 2022-03-24 21:31:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Mar 2022 12:44:49 +0100, w
    <1m8qxy2qvv52u$.6x1lud6tqtu2$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > To niech nie stosują słowa "całkowita". Dlatego właśnie ten program jest
    > do d... bo ch... wie co pokazuje.

    Bez roota to bez program ch... wie co masz, bo nie ma dostępu.

  • 35. Data: 2022-03-24 22:20:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 21:29, r...@k...pl pisze:

    > Tak, kretynie, wiadomo że jak napisze się "dane" to będzie wiadomo które dane.
    > Na dodatek zamiast "dane" najczęściej jest "pamięć".

    Dane, kretynie w pamięci, kretynie :]

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 36. Data: 2022-03-24 23:18:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Mar 2022 22:20:23 +0100, w <623ce0c3$0$481$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Dane, kretynie w pamięci, kretynie :]

    Oba rodzaje są w kamięci, bałwanku. Śmiało pogrążaj się dalej :)

  • 37. Data: 2022-03-24 23:37:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 23:18, r...@k...pl pisze:

    > Oba rodzaje są w kamięci, bałwanku. Śmiało pogrążaj się dalej :)

    Co to jest kamięci? Generalnie już wyszło wątku, że sam się po pysku
    lejesz więc nic nie muszę więcej dodawać :]

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 38. Data: 2022-03-24 23:39:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Mar 2022 23:37:30 +0100, w <623cf2d0$0$472$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Co to jest kamięci? Generalnie już wyszło wątku, że sam się po pysku
    > lejesz więc nic nie muszę więcej dodawać :]

    Kolejna próba przykrycia własnej głupoty przez szczekającego burka? Próbuj,
    próbuj :D

  • 39. Data: 2022-03-25 00:43:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 16:40, Personalidade Onisciente pisze:

    > Pobieżnie przeglądając ten kloaka-wątek, ma się
    > wrażenie że ,,szczekacze" z pochodzenia są zza
    > Buga, tj. rezuny/benderowcy (dokładniej: naziści).

    Przecież piszesz z hitlerowskich niemiec :>
    Kurwa, do czego to doszło, żeby nazista i folksdojcz wyzywał innych od
    nazistów :>

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 40. Data: 2022-03-25 18:29:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 mar 2022 o 10:29, Jacek Maciejewski pisze:

    > andek to pociotek linuksa

    Jak my wszyscy jesteśmy pociotkami Ewy i Adama?
    Nie jest aby wirtualną maszyną?

    > prawa dostępu w linuksie są na najwyższym poziomie

    Czyli jakim? (są rozsądne? skuteczne?...)

    Patrząc na ,,prawa dostępu'' Windows, mam
    odczucia ,,mieszane''... ;)

    > Wystarczyłoby zakazać edycji plików

    Czym jest edycja plików w połączeniu z transakcyjnością?

    > Po jakiego grzyba dodatkowo uniewidocznia się wrażliwe zasoby?

    Otóż to...

    > co mi q... zżarło pamięć :)

    Może pamięć zżarta jest okołoawa_ryjną niespójnością FS?
    (może warto przeskanować poprawność logiczną tak zwaną?)

    Może (o czym wspominano) duże klastry zawierają mało treści?

    --