  • 1. Data: 2010-08-13 13:02:17
    Temat: big endian i little endian
    Od: krzychu <k...@g...com>

    hej
    Czy pod windowsem pod visualem mozna jakos wykombinowac w procesie
    kompilacji jaka jest ulozenie byte'ow w pamieci?
    Chodzi mi o np to co definuje gcc: __LITTLE_ENDIAN
    #ifdef __LITTLE_ENDIAN

    #endif

    Z gory dzieki za odpowiedz

    pozdro

    Krzychu

  • 2. Data: 2010-08-13 19:35:49
    Temat: Re: big endian i little endian
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 06:02:17 -0700 (PDT), krzychu napisał(a):
    > Czy pod windowsem pod visualem mozna jakos wykombinowac w procesie
    > kompilacji jaka jest ulozenie byte'ow w pamieci?
    > Chodzi mi o np to co definuje gcc: __LITTLE_ENDIAN
    > #ifdef __LITTLE_ENDIAN

    A to Windows można jakimś cudem odpalić na Big Endian?

    Pozdrawiam,
    Waldek