    From: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: bez prawka
    Date: Fri, 4 Nov 2011 09:54:03 -0700 (PDT)

    cześć!
    sytuacja była taka>
    wracamy moim samochodem, jestem pod wpływem alkoholu siedze jako
    pasażer,
    moim samochodem kieruje trzeźwa osoba ale niestety bez prawka,
    czy podczas kontroli policyjnej,
    interesował by ich tylko kierowca bez prawka czy mogli by do mnie też
    mieć jakieś ale jako właściciela oraz że dałem kierować osobie która
    nie miała prawka ?