  • 1. Data: 2009-11-14 08:43:20
    Temat: bałwan pracuje dla plusa
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    Plus wprowadził do oferty nowe promocje z motywem przewodnim "Bałwan
    poleca". W ofertach abonamentowych i Mix operator oferuje stawkę za
    połączenia poza abonamentem wynoszącą 29 groszy za minutę.

    Ciekawe kto wymysla te durne nazwy dla ofert plusa. Zanurzenie i
    wynurzenie kojarzy mi sie z dnem (faktem jest, że simplus to właśnie
    dno), bałwan to wiadomo. Nie wziąłbym nic co poleca bałwan.

    ciekawe, czy w reklamach powiedzą ze te stawki to poza abonamentem

  • 2. Data: 2009-11-14 09:48:30
    Temat: Re: bałwan pracuje dla plusa
    Od: K <...@...c>

    tomekjot pisze:
> [...]
    > dno), bałwan to wiadomo. Nie wziąłbym nic co poleca bałwan.
    >
    > ciekawe, czy w reklamach powiedzą ze te stawki to poza abonamentem

    bo akurat ty jestes targetem gej fresz i oferta dla ciebie to 5pln raz
    na rok.

  • 3. Data: 2009-11-14 09:52:18
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > bo akurat ty jestes targetem gej fresz i oferta dla ciebie to 5pln raz

    ja też, ja też.....

    wpisujcie miasta

    Warszawa

    jk

  • 4. Data: 2009-11-14 12:57:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik tomekjot napisał:
> [...]
    > połączenia poza abonamentem wynoszącą 29 groszy za minutę.
    >
    > Ciekawe kto wymysla te durne nazwy dla ofert plusa.

    Kto? A jak Ci się wydaje? IMHO niech od razu zmienią nazwę na Mumio
    Mobajl :-P

    Przemek

  • 5. Data: 2009-11-14 13:02:19
    Od: "range" <n...@r...pl>

    Użytkownik "Miokosuki" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja też, ja też.....
    >
    > wpisujcie miasta
    >
    > Warszawa
    >
    > jk
    Nie oszukuj ,bo masz plsa :)

  • 6. Data: 2009-11-14 15:09:51
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 listopad (sobota),
    znalazłem donos TW *Przemysław Kowalik*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Mumio
    > Mobajl :-P

    Mumio ma tu g***o do gadania w takich sprawach, zatrudnili jakąś denną
    firmę marketoidalną i Ci sobie używają do woli, a głupi klient siedzi przed
    TV i śmieje się do rozpuku z reklam. Potem leci do salonu i bierze
    bałwanową propozycję.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 7. Data: 2009-11-14 19:32:03
    Od: tomekjot <t...@g...com>

> [...]
    > firmę marketoidalną i Ci sobie używają do woli, a głupi klient siedzi przed
    > TV i śmieje się do rozpuku z reklam. Potem leci do salonu i bierze

    Powinni pójść dalej i przebrac pracowników salonów za bałwanów

  • 8. Data: 2009-11-15 10:05:53
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 listopad (sobota),
    znalazłem donos TW *tomekjot*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > bałwanów

    "BAŁWANY", IMHO :)

  • 9. Data: 2009-11-15 10:12:44
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "tomekjot" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > bałwanową propozycję.

    Powinni pójść dalej i przebrac pracowników salonów za bałwanów
    Jeszcze dalej ... klientów? ;-)