-
21. Data: 2005-01-30 21:24:34
Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw - OT
Od: "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl>
"Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> wrote in message
news:20050130215235.V21270@shellma.zin.lublin.pl...
[...]
> Masz auta z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz,
> że za n lat nie będą rdzewieć, psuć się często itd.
> Masz drukarki z niższej i wyższej półki. Od tych z niższej nie oczekujesz
> druku tysięcy stron na miesiąc, bo się rozsypią.
> Łącza masz z niższej i wyższej półki. iDSL jest łączem z niższej półki.
>
> I tylko o to mi chodzi. :) Narzekać i reklamować oczywiście należy.
> Też składanim się do EOT, chyba że ktoś coś ciekawego dopisze. ;)
Generalnie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, ale nie mogę
przełknąć tego, że awaria trwała aż 15 godzin. Gdyby było to kilka
godzin - złego słowa bym nie powiedział, w końcu każdemu
zdarzają się czasem małe wpadki.
Moim zdaniem fakt, że iDSL jest łączem z niższej półki nie powinien
oznaczać, że dostawca może je odłączać na tak długi czas
bez ponoszenia z tego powodu jakichkolwiek konsekwencji.
Należy się przynajmniej słowo "przepraszam" ze strony BOKu
i powiadomienie telefoniczne, że awarię usunięto.A miło byłoby mi
usłyszeć, że czas awarii zostanie odliczony od abonamentu.
Hehe wiem... to już za dużo bym chciał :)
Ale namawiam do narzekania i opieprzania TPSA za takie
awarie w przyszłości, bo tylko w ten sposób mamy szansę na
uzyskanie usług lepszej jakości, nie udostępujących usługom
informatycznym relatywnie tańszym, oferowanym w innych krajach
unii europejskiej.
No to teraz już chyba EOT.
--
Tomasz Polus
-
22. Data: 2005-01-31 19:18:51
Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
Użytkownik "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctj143$g53$1@news.onet.pl...
> "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
> news:ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
>> ile zaplaciles ?
>> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
>
> Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
> jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
> awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
> było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.
gdzies mi swita w glowie ze oni maja czas reakcji na awarie DSL'a 16 godzin
roboczych :P
zreszta sam chyba wiesz ile masz - w koncu podpisywales umowe
> Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
> Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
> 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
> 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
> dla małych przedsiębiorstw.
to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA
--
pozdrawiam,
Mateusz
-
23. Data: 2005-02-02 10:06:18
Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
Od: Olek <o...@p...onet.pl>
Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
>
> to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
> zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA
Ale czemu nie odróżniasz awarii pojedynczego linka od awarii węzła
obsługującego tysiące abonentów? Jedno SLA niby przebija ceną dochody z
tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.
--
Olek
-
24. Data: 2005-02-02 11:04:56
Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctq8ua$8dl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
>>
>> to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
>> zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA
>
> Ale czemu nie odróżniasz awarii pojedynczego linka od awarii węzła
> obsługującego tysiące abonentów? Jedno SLA niby przebija ceną dochody z
> tej grupy? Ja się na pewno upomnę o odliczenie opłaty za dzień awarii i
> tak te 12 zł pomnożone wielokrotnie da niezłą sumkę.
1. Za każdą dobę przerwy w świadczeniu Usługi, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej, jeżeli przerwa nie nastąpiła z winy
Użytkownika.
2. Użytkownik po zaobserwowaniu przerwy w świadczeniu Usługi lub
nienależytego jej świadczenia zobowiązany jest do natychmiastowego
poinformowania o tym komórki organizacyjnej TP S.A. odpowiedzialnej za
kontakty z klientami.
Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?
Ad2. zglosiles awarie ?
--
Mateo
-
25. Data: 2005-02-02 16:21:18
Temat: Re: awaria internetdsl Wroclaw
Od: Olek <o...@p...onet.pl>
Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
> Ad1. przerwa byla krotsza niz doba - jaka przysluguje Ci rekompensata ?
Czy jeśli awaria danego dnia trwała od 00:00:01 do 23:59:59 to wg Ciebie
nie zakwalifikują tego jako podstawę do odliczenia?
> Ad2. zglosiles awarie ?
Dzwoniłeś na blulajna i się konsultowałeś. Blulajna powiedziała, że
jeśli awaria jest ogólna to oni z automatu odliczą. Jak nie odliczą
pójdzie reklamacja. Najwyżej będziemy taśmy blulajna przesłuchiwać.
--
Olek