-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
.pl!not-for-mail
From: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
Date: Mon, 31 Jan 2005 20:18:51 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 29
Message-ID: <ctm0ej$otc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
<ctiooa$56n$1@news.onet.pl> <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<ctj143$g53$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: grat.site.krakow.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1107199252 25516 193.9.123.29 (31 Jan 2005 19:20:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Jan 2005 19:20:52 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70598
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Polus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctj143$g53$1@news.onet.pl...
> "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> wrote in message
> news:ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
>> ile zaplaciles ?
>> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
>
> Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
> jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
> awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
> było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.
gdzies mi swita w glowie ze oni maja czas reakcji na awarie DSL'a 16 godzin
roboczych :P
zreszta sam chyba wiesz ile masz - w koncu podpisywales umowe
> Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
> Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez
> 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
> 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
> dla małych przedsiębiorstw.
to akurat pasuje do SLA Platinium w GTS'ie
zmien lacze na operatorskie to bedziesz sobie mogl negocjowac SLA
--
pozdrawiam,
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.05 10:06 Olek
- 02.02.05 11:04 Mateusz Swatek
- 02.02.05 16:21 Olek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=