  • 31. Data: 2017-03-09 19:59:44
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    On 2017-03-09 17:58, J.F. wrote:

    >Na węźle między A1 i A4 widziałem już pewnie ze 100 wypadków. Jeżeli
    >nie ma
    >jeszcze policji to praktycznie zawsze trójkąt (jeśli jest) stoi pół
    >metra
    >za autem albo i na aucie. A wystarczy przejść 20 metrów i trójkąt by
    >było widać z daleko. Ludzie nie mają rozumu kompletnie.

    Owszem, ale ... tez im tego nikt na kursie nie powiedzial.

    Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
    przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
    5 minut ? :-)

    Jesli zas ustawiony z boku, tak ze da sie latwo ominac ... ilu
    kierowcow zwolni na jego widok ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-03-09 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

    Mysle, ze z powodu zwykłej, zwyczajnej ludzkiej głupoty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 33. Data: 2017-03-09 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Nieprofesjonalnymi reakcjami nie chwalę się na Youtubie ;) Jak byłem dwa
    > razy w rowie na własne życzenie, czy rozwaliłem dwie felgi najeżdżając
    > na krawężnik )))
    >
    > Swoją drogą boję się takich nieprzećwiczonych sytuacji, nie mam
    > gwarancji, że odruchowo zawsze zareaguję prawidłowo. Jedno z wylądowań w
    > rowie było właśnie takie...

    To ja mam tylko jeden rów i jeden kraweznik.
    Ale to juz ładnych pare lat temu, jak byłem jeszcze piekny, mlody i głupi.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 34. Data: 2017-03-09 20:23:50
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2017-03-09 19:59, J.F. wrote:

    > Owszem, ale ... tez im tego nikt na kursie nie powiedzial.
    Mnie raczej też nie. Nie mówili mi też, że jak się robi ciemno i pada
    deszcz to się nie jeździ na tych
    diodkach z przodu.

    > Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
    > przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
    > 5 minut ? :-)
    No lepiej jak leży bezpiecznie w aucie. Albo w garażu.

  • 35. Data: 2017-03-09 20:39:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    On 2017-03-09 19:59, J.F. wrote:
    >No lepiej jak leży bezpiecznie w aucie. Albo w garażu.

    A co za roznica, czy w garazu, czy rozwalony gdzies na drodze ?

    Za to jak lezy bezpiecznie w aucie, to nie bedzie trzeba drugiego
    kupowac :-)

    J.

  • 36. Data: 2017-03-09 20:50:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
    > przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
    > 5 minut ? :-)

    Szczątki rozwalonego trójkąta na jezdni też powinny dawać do myślenia.

  • 37. Data: 2017-03-09 20:52:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 09:51 Heraklit <t...@h...pl> pisze:

    > Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
    > poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
    > razu nie czekając?

    Z tego co pamiętam wszelkie naprawy na autostradach i parkingach
    autostradowych w Niemczech przez kierowców są zabronione. Wolno Ci
    dojechać do zatoki, zadzwonić na 112 i ewakuować się za bariery.
    Samodzielnej wymiany koła bez zabezpieczenia w postaci pojazdu serwisu z
    zajebistymi migającymi strzałkami bym raczej nie ryzykował (nawet jak
    dopuszczalne to jest w przepisach).

    TG

  • 38. Data: 2017-03-09 20:54:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-09 o 17:19, LEPEK pisze:

    > Podasz te statystyki? Chętnie bym zerknął.

    Było dzisiaj ładnie na Onecie ale link mi uciekł :( Tutaj masz trochę
    http://www.polskatimes.pl/motofakty/na-drogach/a/naj
    czestsze-przyczyny-wypadkow-w-polsce,11493111/

    Resztę znajdziesz (szczegóły o autostradach)
    https://www.gddkia.gov.pl/pl/1232/wypadki-na-drogach
    -krajowych

    --
    LordBluzg(R)

  • 39. Data: 2017-03-09 20:59:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Szczątki rozwalonego trójkąta na jezdni też powinny dawać do
    >myślenia.

    Myslisz, ze tak szybko zauwazysz ?
    I ze od razu, bez zastanowienia, zdejmiesz noge z gazu ?

    J.

  • 40. Data: 2017-03-09 21:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Owszem, ale ... tez im tego nikt na kursie nie powiedzial.
    >
    > Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
    > przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
    > 5 minut ? :-)

    To stanąc na poboczu i mahac kamizelka odblaskowa.

    > Jesli zas ustawiony z boku, tak ze da sie latwo ominac ... ilu
    > kierowcow zwolni na jego widok ? :-)

    Kazdy normalny...
    Mozna wlączyc awaryjki, przeciwmielne, cokolwiek co sprawi ze jest sie
    widocznym z daleka jak sie w takim miejscu stoi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji