-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: autostrady w PL i DE
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@4...net>
<o9r69s$4b8$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o9rdh3$bjn$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<X...@l...net>
<58c17f25$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<o9rv8r$tji$1@node1.news.atman.pl>
<58c189c0$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<58c1a3d6$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<58c1a624$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
From: kriters <k...@o...pl>
Date: Thu, 9 Mar 2017 20:23:50 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <58c1a624$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <58c1abc5$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.37.7.94
X-Trace: 1489087429 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5158 178.37.7.94:64661
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601618
[ ukryj nagłówki ]On 2017-03-09 19:59, J.F. wrote:
>
>> Na węźle między A1 i A4 widziałem już pewnie ze 100 wypadków. Jeżeli
>> nie ma
>> jeszcze policji to praktycznie zawsze trójkąt (jeśli jest) stoi pół
>> metra
>> za autem albo i na aucie. A wystarczy przejść 20 metrów i trójkąt by
>> było widać z daleko. Ludzie nie mają rozumu kompletnie.
>
> Owszem, ale ... tez im tego nikt na kursie nie powiedzial.
Mnie raczej też nie. Nie mówili mi też, że jak się robi ciemno i pada
deszcz to się nie jeździ na tych
diodkach z przodu.
>
> Ale jest jeszcze druga strona medalu ... jak myslisz - ile ten trojkat
> przetrwa ustawiony na pasie ruchu.
> 5 minut ? :-)
No lepiej jak leży bezpiecznie w aucie. Albo w garażu.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.17 20:39 J.F.
- 09.03.17 20:50 Uncle Pete
- 09.03.17 20:52 Tomasz Gorbaczuk
- 09.03.17 20:54 LordBluzg(R)
- 09.03.17 20:59 J.F.
- 09.03.17 21:00 Budzik
- 09.03.17 21:07 Uncle Pete
- 09.03.17 21:17 J.F.
- 09.03.17 21:23 J.F.
- 09.03.17 21:29 J.F.
- 09.03.17 22:00 Budzik
- 09.03.17 22:00 Budzik
- 09.03.17 22:21 007
- 09.03.17 22:40 007
- 09.03.17 23:07 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=