  • 1. Data: 2010-09-11 21:08:53
    Temat: autoprzedluzenie umowy DSL w TP o 12 miesiecy - promocja DSL Sprinter
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Czytam Regulamin Promocji DSL Sprinter - dla lojalnych Klientów
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/now_pro
    m/DSL_Sprinter_dla_lojalnych/
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358389/REG_DSL_Sprint
    er_dla_loj_08.10_366991249.pdf
    i widze ze TP wymyslila:

    "12. Jezeli Abonent, w terminie od 90 do 30 dni przed uplywem okresu
    obowiazywania Umowy nie zawiadomi TP, iz nie zamierza
    korzystac z Uslugi, wowczas przyjmuje sie, iz umowa o swiadczenie
    przez TP Uslugi zostaje przedluzona na czas okreslony
    kolejnych 12 miesiecy na dotychczasowych warunkach swiadczenia Uslugi
    obowiazujacych w ostatnim dniu okresu na jaki Umowa zostala zawarta."

    Warto zwrocic na to uwage i pamietac po 21 miesiacach ze chce sie
    wypowiedziec umowe.

    WAM

  • 2. Data: 2010-09-12 15:03:25
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Warto zwrocic na to uwage i pamietac po 21 miesiacach ze chce sie
    > wypowiedziec umowe.

    dlaczego po 21 miesiacach ? od razu mozesz wyslac, ja tak robie z tvsat
    podpisuje umowe, na drugi dzien wysylam wypowiedzenie ze wskazaniem terminu,
    inkasuje lzawy list z pozegnaniem, a pod koniec terminu sprawdzam aktualne
    oferty

  • 3. Data: 2010-09-12 15:11:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Sep 2010 23:08:53 +0200, WAM wrote:
> [...]
    >obowiazujacych w ostatnim dniu okresu na jaki Umowa zostala zawarta."

    >Warto zwrocic na to uwage i pamietac po 21 miesiacach ze chce sie

    No, troche przesadzili i ciekawe co UKE i UOKiK na to.

    Ale [dawniej?] w przypadku Neostrady - warunki niepromocyjne sa tak
    zniechecajace, ze abonent jest wdzieczny ze zadzwonili przed czasem i
    zaproponowali przedluzenie .. podobnie bywa w GSM.

    J.

  • 4. Data: 2010-09-12 21:14:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "brum" <b...@o...eu> writes:

    > dlaczego po 21 miesiacach ? od razu mozesz wyslac,

    Sprawdzic czy nie Polkomtel.

    MJ
    PS. Znaczy chyba w koncu wybili im to ze łba, ale parę lat trwało.

  • 5. Data: 2010-09-13 08:13:35
    Od: "MKi" <e...@b...op.pl>

    Bo przedpiśca napisał:

> [...]

    To, czy to jest legalne, to już inna sprawa...

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 6. Data: 2010-09-13 08:52:41
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    to bez znaczenia, jesli wyslesz na drugi dzien, to umowa nie zostanie
    przedluzona