  • 1. Data: 2012-10-14 09:22:29
    Temat: automapa na telefon z androidem
    Od: m...@g...com

    Czy ktoś z was użytkuje AU pod Androida? jak z Automapą pod windows ce nie miałem
    problem to wczoraj w środku w nocy wersja na androida nie potrafiła mnie wyprowadzić
    na A4 z ulicy panewnickiej w katowicach po 30min przełączyłem na googlowska
    nawigację, która sobie szybko dała radę. Czy ktoś z was również miał podobne problemy
    z AU pod Android?

  • 2. Data: 2012-10-14 12:00:55
    Temat: Re: automapa na telefon z androidem
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >przełączyłem na googlowska nawigację, która sobie szybko dała radę. >Czy
    >ktoś z was również miał podobne problemy z AU pod Android?

    Niestety tak.

  • 3. Data: 2013-10-23 00:02:57
    Od: "STS_OVLP" <d...@g...com>

    Zainstaluj sobie 10 dniowego triala i będziesz wiedział ...

  • 4. Data: 2013-10-23 09:00:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    STS_OVLP nabazgrał(a):

    > Zainstaluj sobie 10 dniowego triala i będziesz wiedział ...

    Po roku już chyba zainstalował :)

  • 5. Data: 2013-10-23 18:51:02
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Chris wrote: