  • Date: Wed, 08 Jul 2009 14:23:23 +0200
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: asrock aod790gx/128 i wiatraki...

    Witam, poskladalem nowego kompa i mam mala zagwozdke: moj asrock ma
    tylko dwa gniazda do podlaczenia wiatrakow - 1 do CPU i 1 do wiatraka
    obudowy. Co gorsza nie potrafie zmusic speedfana to pracy z ta plyta. Na
    szczescie mam zasilacz z wyjsciami na kilka wiatrkaow i na razie tak sie
    ratuje ale brak mi automatycznej regulacji obrotow tych wiatrakow i
    kontroli nad ich praca. Obecnie zasilacz jest podlaczony do gniazda
    chassis fan a od niego idzie zasilanie do 4 wiatrakow w obudowie.
    Zalezaloby mi na jakims prostym (soft) sposobie na kontrole wiatrakow
    ale ze wzgledu na brak gniazd wiatrakowych chyba nie obejdzie sie bez
    sprzetowego kontrolera.
    Czy mozecie polecic cos co wejdzie do obudowy Chieftec LBX-01B-B-B tak
    by dalo sie zamknac przednie drzwiczki? Nie musi to byc cos strasznie
    rozbudowanego - 3 czujniki wystarcza:)
    Marzyl mi sie t-balancer ale kosztowny dosyc. A moze ktos uzywa LIAN LI
    TR-3 i pochwali sie jak to dziala?
    --
    Qlfon, Kraków