  • 1. Data: 2009-08-28 19:38:38
    Temat: arm-gcc składnia instrukcji w asm
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    1. Co oznacza kropka w instrukcjach asm np.

    b .
    ldr r0,[PC #2000 - . - 8]

    2. Zauważyłem, że zamiast etykiety stosowana jest liczba a adres skoku
    też jest dziwnie podawany. Co oznacza liczba zamiast etykiety np.:

    1:
    ldr r0, [r1, #PMC_SR_OFFSET]
    tst r0, #PMC_SR_MOSCS
    beq 1b

    1:
    ldr r0, [r1, #PMC_SR_OFFSET]
    tst r0, #PMC_SR_MCKRDY
    beq 1b

    Paweł

  • 2. Data: 2009-08-28 20:11:24
    Temat: Re: arm-gcc składnia instrukcji w asm
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    http://sourceware.org/binutils/docs/as/Dot.html#Dot

    > 2. Zauważyłem, że zamiast etykiety stosowana jest liczba a adres skoku
    > też jest dziwnie podawany. Co oznacza liczba zamiast etykiety np.:

    http://sourceware.org/binutils/docs/as/Symbol-Names.
    html#Symbol-Names

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 3. Data: 2009-08-28 20:52:50
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > http://sourceware.org/binutils/docs/as/Dot.html#Dot