  • 1. Data: 2009-08-29 08:29:27
    Temat: NEC FE700+
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    własnie zaczyna padać mi monitor NEC FE700+ [ kupiony w 2002 r ] ,
    objawy, cały ekran jesz czerwony, regulacja w menu nic nie pomaga, czy
    warto to naprawiać ?

  • 2. Data: 2009-08-29 09:44:51
    Temat: Re: NEC FE700+
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Gupik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > własnie zaczyna padać mi monitor NEC FE700+ [ kupiony w 2002 r ] , objawy,
    > cały ekran jesz czerwony, regulacja w menu nic nie pomaga, czy warto to
    > naprawiać ?

    Samemu czy znajomy za piwo - czemu nie
    do zakładu za dużą kase? - ja zezłomowałem swojego i kupiłem Eizo S2231W.
    Pełno jest też prostrzych monitorów za niewielką kasę

    --
    Irokez