-
11. Data: 2013-02-09 17:10:41
Temat: Re: ameryke odkryli :)
Od: scobowski <s...@i...pl>
W dniu 2013-02-08 21:21, misiek pisze:
> U?ytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
> news:kf3e8t$isr$1@news.icpnet.pl...
>> W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
>>> http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-s
lepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecyw
ano
>>>
>>>
>> Wnioski?
>> Kupi? 2,7BiTurbo :)
>
>
> ew jakies 6.1 v8 ;)
>
>
Nieeno, ale ja mówię o normalnym użytkowaniu a nie ściganiu się :)
-
12. Data: 2013-02-09 20:57:13
Temat: Re: ameryke odkryli :)
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
> W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:
>
>> Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
>> Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6
>>
>> 540d to też 3 litry R6 biturbo
>> m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)
>>
>> popierdolili z tymi oznaczeniami
>>
>
> No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się
> wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)
Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość,
funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki
wrócić.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
13. Data: 2013-02-09 21:07:37
Temat: Re: ameryke odkryli :)
Od: scobowski <s...@i...pl>
W dniu 2013-02-09 20:57, megrims pisze:
> W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
>> W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:
>>
>>> Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
>>> Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6
>>>
>>> 540d to też 3 litry R6 biturbo
>>> m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)
>>>
>>> popierdolili z tymi oznaczeniami
>>>
>>
>> No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się
>> wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)
> Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość,
> funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki
> wrócić.
>
>
Tylko image z*ny przez użytkowników ... :)
Jeździłem BMkami znajomych - bardzo dobre auta (a piszę to jako
wieloletni użytkownik quattro ;) ).
Jednakowoż, w przypadku BMW nie stać mnie na "aktualne" modele, a
wszystko w "moim zasięgu" (czyli "poprzednie modele") powoduje, że
wygląda się w nim jak dresiarz ;)
-
14. Data: 2013-02-09 21:39:44
Temat: Re: ameryke odkryli :)
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-02-09 21:07, scobowski pisze:
> W dniu 2013-02-09 20:57, megrims pisze:
>> W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
>>> W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:
>>>
>>>> Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
>>>> Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6
>>>>
>>>> 540d to też 3 litry R6 biturbo
>>>> m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)
>>>>
>>>> popierdolili z tymi oznaczeniami
>>>>
>>>
>>> No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się
>>> wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)
>> Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość,
>> funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki
>> wrócić.
>>
>>
> Tylko image z*ny przez użytkowników ... :)
> Jeździłem BMkami znajomych - bardzo dobre auta (a piszę to jako
> wieloletni użytkownik quattro ;) ).
> Jednakowoż, w przypadku BMW nie stać mnie na "aktualne" modele, a
> wszystko w "moim zasięgu" (czyli "poprzednie modele") powoduje, że
> wygląda się w nim jak dresiarz ;)
E60 już trochę myszką trąca.
F10 śliczne, ale jeszcze drogie.
Poczekamy z rok i będą w dobrej cenie.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
15. Data: 2013-02-10 02:04:48
Temat: Re: ameryke odkryli :)
Od: tá´Ź
megrims wrote:
> E60 już trochę myszką trąca.
Ale to IMHO najładniejszy model BMW, szczególnie M5. :>
--
ss??q s? ??u??ou??
-
16. Data: 2013-02-10 02:09:00
Temat: Re: ameryke odkryli :)
Od: tá´Ź
J.F. wrote:
> Hm, ze 230KM z turbo dziura sa troche wolniejsze od 230KM z V6 to nie
> budzi zdziwienia.
Raczej budzi, bo zwykle turbo ma wyższy przeciętny moment (bo te
sprężarki w zwykłych autach są małe i dają radę głównie na niskich/
średnich obrotach), więc nie wiem jak im wyszło, że jest szybsze. Chociaż
pewnie brali pod uwagę moc na silniku, a wtedy wszystko jasne -- turbo ma
większe straty.
--
ss??q s? ??u??ou??