    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: aktualizacja systemu android 2.2
    Date: Fri, 08 Jul 2011 22:46:10 +0200

    Właśnie mój telefon poinformował mnie, że może usprawnić kamerę i cuś
    tam jeszcze systemowego, czy chce? No pewnie!

    No i się zaczęło...
    Szlak trafiło część ustawień w telefonie, nie mam pogody na zegarze,
    gdyż nie zgadzam się na usługę locations i anonimowe zbieranie przez
    googla informacji (a wcześniej miałem), nie potrafię przebić się przez
    locations - ciągle pobiera mapy, ale jakoś nigdy nie kończy i na okrągło
    informuje że mam nieaktualne. Na dodatek mam jeszcze czas z nawigacją
    (30 dni) i powinienem z nawigacji móc skorzystać, ale przy próbie
    pobierania coś wyskoczyło i teraz dostaję info że sklep niedostępny...
    Jaki sklep, niczego nie kupuję!

    Powiedzcie mi, czy za każdym razem tak wyglądają aktualizacje androida?
    Jestem tak wk...y, że albo odetnę sieć całkowicie (tylko poco mi wtedy
    taki telefon), albo uda mi się wyłączyć wszystkie możliwe aktualizacje.
    Ale syfnia :( a byłem zadowolony... hmm...

    __
    Irek.N.
    ps. da się wyłączyć wszystkie aktualizacje?