  • 121. Data: 2016-07-23 01:03:33
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > by sprawić, aby nas wszystkich zakwaterowali w jednym baraku. A będzie
    > to najweselszy barak w całym obozie. Tak więc trzymajmy się razem.

    - Panie generale - ich trzeba trzymać jak Hannibala Lectera !
    Związanych i w maskach na twarzy !

    - Próbowaliśmy. Niestety, jeden w nocy zrobił napalm, drugi wystrugał z
    krzesełka drona i razem z trzecim wysłali to wszystko nad barak
    strażników... Masakra.

  • 122. Data: 2016-07-23 01:19:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

> [...]
    >
    > - Próbowaliśmy. Niestety, jeden w nocy zrobił napalm, drugi wystrugał
    > z krzesełka drona i razem z trzecim wysłali to wszystko nad barak

    -- Po pierwsze, wagon aresztancki winien posiadać kraty ochronne.
    To jest takie jasne jak słońce i wagon nasz kraty przepisane posiada.
    Siedzimy za doskonałymi kratami. Co do tego, wszystko jest w porządku;
    po drugie, w uzupełnieniu C.K. rozporządzenia z dnia dwudziestego
    pierwszego listopada roku tysiąc osiemset siedemdziesiątego
    dziewiątego, każdy wagon aresztancki powinien posiadać wychodek.
    Jeśli takowego nie ma, to w wagonie znajdować się winno naczynie
    przykrywane do wykonywania małej i dużej potrzeby aresztantów oraz
    straży im towarzyszącej. Tutaj właściwie nie może być mowy o wagonie
    aresztanckim, bo nie ma owego wychodka; znajdujemy się w zwykłym
    przepierzonym wagonie, oddzieleni od reszty świata. Nie ma tu także
    owego naczynia krytego, które by...

    -- Możesz pan robić oknem -- rzekł zrozpaczony kapral.

    -- Pan kapral zapomina -- rzekł Szwejk -- że żadnemu aresztantowi
    nie wolno zbliżać się do okna.

    -- Po trzecie -- wywodził dalej jednoroczny ochotnik -- powinno
    znajdować się tu naczynie z wodą do picia. I o tym także pan nie
    pomyślał. A propos! Czy wiesz pan, na której stacji rozdawany
    będzie menaż? Nie wiesz pan? Naturalnie, wiedziałem, że pan się
    nie poinformował.

    Więc widzi pan, panie kapral -- odezwał się Szwejk -- że wożenie
    aresztantów to nie żaden szpas. Nas trzeba otaczać troskliwą opieką.
    My nie jesteśmy takimi zwyczajnymi żołnierzami, którzy o wszystko
    muszą kłopotać się sami. Nam trzeba przynosić wszystko, wszystko
    pod sam nos, ponieważ są na to takie rozporządzenia i paragrafy,
    których każdy musi się trzymać, bo inaczej nie byłoby porządku.
    "Człowiek aresztowany to taka bezradna istota jak dzieciątko
    w poduszce, mawiał jeden mój znajomy włóczykij, o niego trzeba się
    kłopotać, żeby się nie zaziębił, żeby się nie irytował, żeby był
    zadowolony ze swego losu, żeby nieboraczkowi nikt krzywdy nie czynił."

    --
    Jarek

  • 123. Data: 2016-07-23 01:51:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kłopotać, żeby się nie zaziębił, żeby się nie irytował, żeby był
    > zadowolony ze swego losu, żeby nieboraczkowi nikt krzywdy nie czynił."

    Kuśwa, znam tą książkę na pamięć :) No prawie...
    Przeczytałem Szwejka nie wiem ile razy...

  • 124. Data: 2016-07-23 02:23:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Kuśwa, znam tą książkę na pamięć :) No prawie...
    > Przeczytałem Szwejka nie wiem ile razy...

    Bywa, że czytam bez ustanku. Żeby nie zwariować w otaczającej nas
    rzeczywistości. To najlepszy sposób. W jednym lub w drugim języku,
    w zależności od nastoju.

    Jarek

    PS
    Jak jadę przez Czechy, to słucham audiobooka. Dobrze robi. Na Austrię
    też się nadaje.

    --
    "Tak vidíte, pane kaprál," poznamenal Švejk, "že to není žádná legrace, vozit
    arestanty. Vo nás se musí pečovat. My nejsme žádný vobyčejný vojáci, který se

  • 125. Data: 2016-07-23 17:44:03
    Od: alex <a...@a...pl>

    W dniu 21.07.2016 o 10:57, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    można pisać na grupie bez dłoni
    ostatnio miałem styczność z facetem bez dłoni, naprawiał protezę do
    trzymania długopisu którym stukał w klawiaturę
    facet wyszedł , zostawił wizytówkę, a tam : dr.hab... chemii...

    ---
    Avast.

  • 126. Data: 2016-07-23 18:59:17
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Coś musiał wcześniej słyszeć na temat swojej siostry łajki, więc wolał
    > zachować ostrożność.

    A to być może, ale generalnie był dość ostrożny. Mieszkał prawie na
    wolności, potrafił na parę dni zniknąć i wrócić któregoś ranka czasem
    głodny, czasem trochę poobijany... Wślizgiwał się cichaczem do domu i
    udawał że już tam od dawna siedzi. Co on robił w tym czasie to tylko on
    wiedział (w Polskę idziemy ;) )
    Chodził sobie po ulicy zawsze lewą stroną, jak jechał samochód to
    grzecznie na pobocze albo i dalej jak większy był, zanim przeszedł przez
    ulicę to się dobrze rozejrzał i jak miał wątpliwości nie przechodził...
    A nikt go tego nie uczył. Miał przez chwilę (miesiac, dwa) taki okres
    jak latał za samochodami, ale widać musiał raz złapać zębami za oponę
    albo coś, bo nagle przestał i już więcej tego nie robił. I zawsze się
    cieszył jak miałem przyjechać. Skąd wiedział - nie mam pojęcia, ale
    podobno dużo wcześniej wiedział że przyjadę do domu. Chodził taki
    niespokojny od rana, a już jak jechałem to przynajmniej pół godziny
    wyglądał. Ale nie to, że zawsze w piątek czy coś, bo nie w każdy piątek
    jeździłem. Tylko jak faktycznie jechałem. Daleko było. Autobus 100km
    robił w jedną stronę jak jechał bezpośredni, tylko taką trochę okrężną
    drogą. Wyjazd do szkoły przed 7 rano. Powrót - odjazd 12:50, jeden kurs
    na dzień. Jak teraz dzieciaki mi mówią, że mają problem z dojechaniem bo
    kolejki co pół godziny jeżdżą wieczorem... A dwie godziny czekania to w
    ogóle tragedia.

    Pozdrawiam

    DD

  • 127. Data: 2016-07-25 08:42:23
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 17:36, sundayman pisze:

    > Zacząłem sobie przypominać młodość i ogarnia mnie przerażenie;
    >
    > - "bomby" z pojemników po aerozolach napełnionych saletrą z cukrem
    > - naboje od syfonów napełnione prochem i zakręcone śrubą (masakra)
    > - własnoręcznie robiona nitroceluloza i czarny proch

    O, dokładnie. Też nitrocelulozę robiłem.

    > toż to dożywocie gwarantowane...

    Ale i sława!

  • 128. Data: 2016-07-25 08:48:00
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 18:14, sundayman pisze:

    > Do ogniska ?? Ognisko w mieście ?? To niebezpieczne przecież.

    W ogóle ognisko niebezbieczne, nieważne gdzie.
    Zakazać!

    > Normalnie, jeb o ścianę na boisku. Była przecież "spłonka" zrobiona z tzw. "korka".

    A tak tak. Te korki były w sam raz na zapalniki, "wrażliwe".
    Tylko najwięksi gieroje w klasie zajmowali się "wytaczaniem" ładunków z korków,
    bo często dochodziło do eksplozji podczas procedury.

  • 129. Data: 2016-07-25 08:52:29
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 18:17, sundayman pisze:

    > Pewnego razu, grupa terrorystów młodocianych spuściła taki granat z I pietra na
    parter, gdzie w oficynie mieściła się stołówka.

    > Wszystkie szyby wyleciały. Odbyły się formalne przesłuchania. Ale sprawców nie
    ustalono. Dziś mogę napisać, że to Krzysiek z Kiślem.
    > Nie wiem jak Kisiel, Krzysiek jest w Norwegii. Możecie mu skoczyć, systemowi
    siepacze !

    Nas nigdy nie złapano - profesjonalizm.
    No może oprócz Kmiecia, który zalewał łuskę 9mm napełnioną siarką z zapałek ciekłym
    roztopionym ołowiem z ciężarków, w celu utworzenia w ten sposób pocisku.

  • 130. Data: 2016-07-25 09:19:15
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 22:07, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Najgłupszym moim wyczynem było robienie nadtlenku eteru. Wylewało się go do
    pisuarów, eksplozja następowała przy pierwszych kroplach oddawanego moczu.
    > Nadtlenek acetonu pakowałem do stalowych gilz, nie mam pojęcia, po czym one były.
    Huk był na pół miasta.
    > Acetylenek srebra wsypywało się do popielniczek w knajpie. Potem siadało się parę
    stolików dalej. Przy kiepowaniu rozwalało pety na całą knajpę.
    > Trójjodek azotu wyrzucało się na ulicy. Gdy ktoś wdepnął, odruchowo zabierał nogi z
    miejsca eksplozji...
    > Z Ligi Obrony Kraju wyrzucono mnie za zbombardowanie publiczności w czasie pokazu.
    Zrobiliśmy model bombowca, bomby wypełniłem acetylenkiem srebra, wyzwalało się je
    dodatkowym kanałem zdalnego sterowania, oczywiście nielegalnym. Ktoś wszedł na
    częstotliwość.

    Iście rycerskie i barwne portfolio.
    Pozostaje pogratulować przebiegu edukacji.
    Ja doszedłem do prób wytworzenia nitrogliceryny.
    Coś tam nawet wyszło [dwunitrogliceryna zamiast trój? - któż to wie].