  • 1. Data: 2014-03-17 12:36:21
    Temat: aero2 - dlaczego tak dziwnie?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Wiem, że po godzinie zrywa, ale...
    Bawię się dwoma urządzeniami z Aero2. Laptop z modemem hu... e173u
    (chyba) i tablet m723g, w tym samym pomieszczeniu.
    Tablet - kiedy bym nie włączył, jest net. Bardzo, bardzo sporadycznie po
    długim czasie net znikał. Wystarczyło go uśpić i obudzić i net był.
    Za to laptop zrywa explicite, trzeba klikać, a i tak często i wielokroć
    występuje błąd połączenia i trzeba re-klikać. Wieczorami nawet 20 razy z
    rzędu.
    Czemu tak?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2014-03-17 13:04:54
    Temat: Re: aero2 - dlaczego tak dziwnie?
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

> [...]
    > Za to laptop zrywa explicite, trzeba klikać, a i tak często i wielokroć
    > występuje błąd połączenia i trzeba re-klikać. Wieczorami nawet 20 razy z

    Ale co ci zrywa net czy modem ?? jak modem to w laku wgraj nowe stery do
    sieciówki, powinno pomóc.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-03-17 13:26:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-17 12:36, sqlwiel pisze:
> [...]
    > Za to laptop zrywa explicite, trzeba klikać, a i tak często i
    > wielokroć występuje błąd połączenia i trzeba re-klikać. Wieczorami

    Trudno powiedzieć, ale zainstalowanie tego programu na lapku powinno
    usprawnić działanie Aero2 :

    http://legalne.info.pl/Top-NetInfo,program,download,
    3729

    Bajecznie prosta konfiguracja, no i można ustawić automatyczne
    wznawianie połączenia.

  • 4. Data: 2014-03-17 14:51:15
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    sqlwiel wrote:
> [...]
    > Tablet - kiedy bym nie włączył, jest net. Bardzo, bardzo sporadycznie po
    > długim czasie net znikał. Wystarczyło go uśpić i obudzić i net był.

    Piszesz o czasie przeszłym, czy teraźniejszym?

    > Za to laptop zrywa explicite, trzeba klikać, a i tak często i wielokroć
    > występuje błąd połączenia i trzeba re-klikać. Wieczorami nawet 20 razy z
    > rzędu.
    > Czemu tak?

    W Aero2 jest mało numerów IP w stosunku do liczby aktywnych kart SIM.
    Rozłączyło Cię - twój numer IP dostał ktoś inny i w tej chwili nie ma
    innego wolnego numeru IP, który można Ci przydzielić. Jeżeli akurat
    trafisz z próbą połączenia na moment, kiedy ktoś zwolnił numer IP, to go
    dostajesz i łączy.

  • 5. Data: 2014-03-18 09:05:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 17 Mar 2014 12:36:21 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

> [...]
    >Za to laptop zrywa explicite, trzeba klikać, a i tak często i wielokroć
    >występuje błąd połączenia i trzeba re-klikać. Wieczorami nawet 20 razy z

    Mała pula adresów ip, być może niedługo znowu ją powiększą, najlespze
    rozwiązanie to korzystanie z topnet info, wtedy modem sam się łączy,
    po kilka razy, do skutku.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-03-18 10:29:06
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-17 14:51, Poldek pisze:

    > Piszesz o czasie przeszłym, czy teraźniejszym?

    Teraźniejszym, przeszłym w odniesieniu do "przed chwilą".

> [...]
    > innego wolnego numeru IP, który można Ci przydzielić. Jeżeli akurat
    > trafisz z próbą połączenia na moment, kiedy ktoś zwolnił numer IP, to go

    Wiem. :)
    Ale tablet nie ma takich problemów, a lapek z modemem - ma.
    I właśnie pytam "dlaczego?".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2014-03-18 15:15:33
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-17 13:26, Trybun pisze:

> [...]
    3729

    > Bajecznie prosta konfiguracja, no i można ustawić automatyczne
    Dzięki za przypomnienie. :)
    Był zainstalowany od nie-wiem-kiedy, tylko nieużywany.
    Coś mi się kojarzy, że ktoś mu tu d. obrabiał, że szpieg jakiś, cy-cóś.
    Faktycznie, nic nie konfigurowałem, łączy, nie zrywa. Aż instrukcję
    zacząłem czytać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2014-03-20 13:00:22
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Mała pula adresów ip, być może niedługo znowu ją powiększą, najlespze
    > rozwiązanie to korzystanie z topnet info, wtedy modem sam się łączy,
    > po kilka razy, do skutku.

    Może pójdą po rozum do głowy i zaczną NATować, po co tam niby publiczny IP
    dla każdego