  • 11. Data: 2014-06-03 07:51:18
    Temat: Re: [aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-03 07:29, T...@s...in.the.world pisze:

    > U mnie daje.
    > Zle sie dzieje czasem jak przegladarki sa mocno obciazone.

    Po pewnych ręcznych modyfikacjach w routerze jaki i we właściwościach
    połączenia w kompie, u mnie też juz daje:-)
    P.S. Co to znaczy "mocno obciążona przeglądarka"?

  • 12. Data: 2014-06-03 08:15:29
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > zte mf60 z plusa

    Mam ten sam model tylko z T-Mobile .. spisuje się idealnie zarówno do
    tabletu jak i jako łącze zapasowe w domu (ostatnio padł mi modem i ZTE dał
    radę)

    ps. Bedę sprzedawał bo zmieniam tablet na taki z 3G

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-06-03 10:24:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <538d6251$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Po pewnych ręcznych modyfikacjach w routerze jaki i we właściwościach
    > połączenia w kompie, u mnie też juz daje:-)
    > P.S. Co to znaczy "mocno obciążona przeglądarka"?

    No, otwarte kilkanascie okienek, strony z flashem i JS.
    Al ja mam wyjatkowo stary, niewydolny hardware i software... (powerbook
    sprzed 15 lat)
    --
    TA

  • 14. Data: 2014-06-03 10:26:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <538d617f$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    >zgodnie z znaleziona sugestią
    > jakiegos usera zmieniłam DNSy w routerze na sztywno na te od Aero2. Niby
    > nic nie pomogło, dopiero dodatkowa operacja ze zmianą z automatycznych
    > DNSów na te od Żaka w kompie pomogła.

    Aaa, na to wpadlem juz zaraz po wprowadzeniu kapcia.
    --
    TA

  • 15. Data: 2014-06-03 19:00:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Niby co, i u kogo?

    Co chcesz i u kogo chcesz :-)

  • 16. Data: 2014-06-05 07:13:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 02 Jun 2014 17:44:37 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > potem jest informacja zresetuj przeglądarkę. na routerze wciskam:
    > rozłącz, połącz i od tej pory przez dłuższy czas jest dostęp do netu

    No wlasnie - trzeba miec przycisk pod reka.

    J.

  • 17. Data: 2014-06-05 07:15:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2014 07:50:25 +0200, Trybun napisał(a):

    > Niby co, i u kogo?

    Niedzialanie w UKE. Jest znizka za bezplatny dostep, nie ma dostepu,
    to UKE powinno interweniowac. Ale potrzebuje pisma.

    J.

  • 18. Data: 2014-06-05 14:40:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <rv2aw2xe1oor$.a90ii3du88ty$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Niedzialanie w UKE. Jest znizka za bezplatny dostep, nie ma dostepu,
    > to UKE powinno interweniowac. Ale potrzebuje pisma.

    E, UKE olewa.
    Wiecej na http://jdtech.pl/
    Ale oczywiscie reklamowac mozna i wrecz nalezy.
    --
    TA

  • 19. Data: 2014-06-05 16:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik
    T...@n...news.atma
    n.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >E, UKE olewa.
    >Wiecej na http://jdtech.pl/
    >Ale oczywiscie reklamowac mozna i wrecz nalezy.

    Jedno moze olac. Wiekszej ilosci nie powinno.
    A przy wiekszej ilosci mozna do premiera napisac, ze olewa, a moze
    lepiej do Kaczynskiego :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-06-05 16:33:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <53907977$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik
    > T...@n...news.atma
    n.pl...

    > Jedno moze olac. Wiekszej ilosci nie powinno.
    > A przy wiekszej ilosci mozna do premiera napisac, ze olewa, a moze
    > lepiej do Kaczynskiego :-)

    Aha i do Premiera Technicznego, JKM, a najlepiej od razu do Obamy :-)
    --
    TA