  • 1. Data: 2009-11-03 16:39:43
    Temat: adapter bluetooth
    Od: Bartosz Tura <B...@K...pl>

    Noszę się z zamiarem zakupu adaptera Bluetooth na usb. Chciałbym używać
    go na komputerze stacjonarnym i wykorzystać m.in. do komunikacji ze
    słuchawkami Bluetooth.

    Czy każdy adapter do tego się nada czy też trzeba kupić model o
    specjalnych parametrach?

    BT

  • 2. Data: 2009-11-03 18:23:12
    Temat: Re: adapter bluetooth
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Zgaduję, że masz na myśli dongle za "dwa pięćdziesiąt". Mam Pentagram coś
    tam coś tam za 22zł i identyczny (grzybek) no name. Działają identycznie
    poza tym, że do tego taniego nie dołączyli softu i nie ma pewności, że nie
    pali trawy z 5m. Wyglądają identycznie więc może ten no name przed
    naniesieniem logo nie przeszedł testów. W każdym razie oba wspierają
    wszelkie dostępne dziś technologie. Moim zdaniem to kwestia softu a nie
    sprzetu. Stos BT pewnie jest realizowany programowo.

    PC

  • 3. Data: 2009-11-03 19:29:52
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Sa pewne wyjatki. Moj noname za 2 dolce z ebaya (kraj pochodzenia oczywisty)
    dziala wolniej niz bluetooth w wersji 1, pomimo iz ten jest wersji 2.0 EDR.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-11-03 19:39:52
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Sa pewne wyjatki. Moj noname za 2 dolce z ebaya (kraj pochodzenia
    > oczywisty) dziala wolniej niz bluetooth w wersji 1, pomimo iz ten jest
    > wersji 2.0 EDR.

    Ja nie zauważyłem różnicy w prędkości obu wcześniej wymienionych z
    wbudowanym w laptopa. Jaki soft używasz bo ja polecam WidComm.

    PC

  • 5. Data: 2009-11-03 20:25:56
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2009-11-03 7:39 PM, PC wrote:

    > Ja nie zauważyłem różnicy w prędkości obu wcześniej wymienionych z
    > wbudowanym w laptopa. Jaki soft używasz bo ja polecam WidComm.

    Sterownik dobry, nawet soft Broadcoma nie pomoze na badziewny chip ISSC
    czy jak go tam zwal, madry czlowiek po szkodzie kupilby CSR.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-11-04 06:39:26
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Sterownik dobry, nawet soft Broadcoma nie pomoze na badziewny chip ISSC
    > czy jak go tam zwal, madry czlowiek po szkodzie kupilby CSR.

    Zainwestuj 4,50 i będziesz miał tak jak chcesz ;-)

    PC

  • 7. Data: 2009-11-04 08:05:48
    Od: Bartosz Tura <B...@K...pl>

    PC wrote:
> [...]
    > wspierają wszelkie dostępne dziś technologie. Moim zdaniem to kwestia
    > softu a nie sprzetu. Stos BT pewnie jest realizowany programowo.

    Dzięki za odpowiedź. Czy mógłbyś polecić któryś z poniższych?

    http://www.allegro.pl/item796997583.html
    http://www.allegro.pl/item793415539.html
    http://www.allegro.pl/item800658229.html

    Czy ta rozpiętość cenowa bierze się właśnie z braku homologacji i
    oprogramowania? Jeśli chodzi o software to co Twoim zdaniem jest
    najlepsze: Widcomm, Bluesoleil czy Toshiba?

    BT

  • 8. Data: 2009-11-04 08:14:37
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > http://www.allegro.pl/item796997583.html

    Ten jest jak mój Pentagram z softem i licencją

    > http://www.allegro.pl/item793415539.html
    > http://www.allegro.pl/item800658229.html

    Powyższe 2 to dokładnie to samo. Ja kupiłem taki za 9zł bo była tania
    przesyłka. One nie mają homologacji ani softu stąd niższa cena.
    Z softu polecam WidComm.

    PC