  • 1. Data: 2016-01-30 20:15:53
    Temat: a la Kubica
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,bmw-wbilo-sie
    -w-barierki-na-trasie-s8,192174.html#!prettyPhoto
    Nie chodzi mi o to, że BMW, młody idiota itp. bo to wiadomo :)
    tylko czy takie zabezpieczanie jest zgodne z przepisami?:
    https://goo.gl/maps/qEGtHkQXmWM2
    Czy jednak powinno być tak jak tu, kilka km dalej na tej samej trasie:
    https://goo.gl/maps/1zCcGNVM1yq

  • 2. Data: 2016-01-30 20:42:53
    Temat: Re: a la Kubica
    Od: <6...@4...204253.invalid> (Tom N)

    Czesław Wiśniak w

> [...]
    > https://goo.gl/maps/qEGtHkQXmWM2
    > Czy jednak powinno być tak jak tu, kilka km dalej na tej samej trasie:

    Czasem brakuje 4 słupków, nie ma tygodnia, żeby nie brakowało/był uszkodzony
    co najmniej jeden...

    <https://goo.gl/maps/EMYhoxV3vd22>

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-01-30 20:44:36
    Od: <9...@6...204436.invalid> (Tom N)

    Tom N w
    id.160130.invalid>:

> [...]

    -w-barierki-na-trasie-s8,192174.html#!prettyPhoto

    > Czasem brakuje 4 słupków, nie ma tygodnia, żeby nie brakowało/był uszkodzony

    O tu widać uszkodzone:
    <https://goo.gl/maps/Lz5raZRiR2k>

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2016-02-01 11:42:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 30 Jan 2016 20:15:53 +0100, w <n8j259$fhj$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <k...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > https://goo.gl/maps/qEGtHkQXmWM2
    > Czy jednak powinno być tak jak tu, kilka km dalej na tej samej trasie:

    To chyba też prowizorka, bo bariery chyba powinny mieć taki początek:
    http://czestochowskie24.pl/wp-content/uploads/2015/1
    2/bariery-energoch%C5%82onne-720x540.jpg

  • 5. Data: 2016-02-01 11:44:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 01 Feb 2016 11:42:57 +0100, w
    <k...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    -w-barierki-na-trasie-s8,192174.html#!prettyPhoto

    > To chyba też prowizorka, bo bariery chyba powinny mieć taki początek:
    > http://czestochowskie24.pl/wp-content/uploads/2015/1
    2/bariery-energoch%C5%82onne-720x540.jpg

    A tu lepiej widać:
    http://www.mm-sierpc.pl/files/MM27.jpg

  • 6. Data: 2016-02-01 13:08:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2016 11:44:43 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    2/bariery-energoch%C5%82onne-720x540.jpg

    > A tu lepiej widać:
    > http://www.mm-sierpc.pl/files/MM27.jpg

    Tu coś o tym piszą;
    http://korki.trojmiasto.pl/Bezpieczniejsze-bariery-w
    -kilku-punktach-Trojmiasta-n97694.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 7. Data: 2016-02-01 14:11:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tu coś o tym piszą;

    Eee, mieczaki w tym 3miescie, prawdziwi twardziele robia bariery z betonu:
    https://www.google.pl/maps/@52.1630638,21.0171229,3a
    ,75y,145.82h,69.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2XcO4flTRCm6
    04yYq74ohA!2e0!7i13312!8i6656
    albo jeszcze lepiej:
    https://www.google.pl/maps/@52.1537673,21.0174764,3a
    ,75y,199.27h,77.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s36mZNWg0XwNo
    SSzNbn0rAA!2e0!7i13312!8i6656
    Ale na Siekierkowskim zrobili rog barierki jak trzeba (wczesniej byl
    typowy) i pare godzin pozniej mila pani zezlomowala na niej samochod.
    Gdyby nie przerobili tej barierki, to mila pani bylaby w czarnym worku.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2016-02-01 14:38:43
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tutaj:
    https://goo.gl/maps/dbpLcsf3EN42
    na Boże Narodzenie w 2003 roku był śmiertelny wypadek.
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,1853818
    .html

    Potem poprawili oznakowanie, ale barierka jest cały czas taka sama.

    MJ

  • 9. Data: 2016-02-01 16:03:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2016 14:11:43 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Powitanko,

    > Eee, mieczaki w tym 3miescie, prawdziwi twardziele robia bariery z betonu:

    Tu człowiek zginął:
    https://www.google.pl/maps/@54.5344625,18.490163,3a,
    75y,256.93h,57.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVpSCNAucXXMaa
    xzpVK3DAQ!2e0!7i13312!8i6656

    Nawet prędkości nie miał dużej, ale konstrukcja tej ostrogi i stary fiat
    uno nie dały szans przeżycia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 10. Data: 2016-02-01 16:22:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-01 16:03, P.B. wrote:

> [...]
    xzpVK3DAQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Nawet prędkości nie miał dużej, ale konstrukcja tej ostrogi i stary fiat

    Dodam wypadek na trasie AK ze smiercia na betonowych barierach
    'dyscyplinujaca kierowcow'

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smierc-na-tra
    sie-ak,25641.html

    a jakis czas pozniej tez byl tam jakis spektakularny wypadek chyba z
    udzialem jakiegos dostawczaka.

    --

    memento lorem ipsum