  • 21. Data: 2014-09-12 20:01:28
    Temat: Re: Zwolnij - dojedziesz do celu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-12 19:06, Cavallino wrote:

    > Proporcjonalność do czego?

    Winy do kary.

    > Bo znam takich co kołowrocą po dwóch piwach, innym dwie połówki niewiele
    > krzywdy robią.
    >
    > Więc zasada jest prosta - WCALE.

    A ja znam takich co przekraczają niewiele, i takich co zapierdalają ale
    bezpiecznie;) Wszystkich do pierdla za +1km/h. Bo jak pozwolisz
    przekroczyć o 5km/h to znajdą się tacy po ponad dwie paczki pojadą;)

    > Nigdy ich nie ścigali, więc bez różnicy.

    Jasne misu. Parę tysięcy rowerzystów w pierdlach się z nikąd wzięło?

    > Od zawsze tylko prędkość mierzyli, więc nawet lepiej żeby się wzięli za
    > ochleji.

    No właśnie - za przekroczenie do pierdla - za 20 na pół roku powyżej na
    2 lata:P

    Shrek.

  • 22. Data: 2014-09-18 13:54:22
    Temat: Re: Re: Re: Zwolnij - dojedziesz do celu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2014, Cavallino wrote:

    > Zgadza się.

    Zapomniałem zadać drugą półówkę pytania?
    To już się poprawiem - "ile lat za naruszenie"?

    > To Twoje zdanie.

    No jasne.

    > Jak ktoś ochlejem nie jest, to w pijusach za kierownicą widzi bardziej
    > niebezpiecznych uczestników ruchu.

    Oczywiście.
    Zależnie od upodobań, sposób szukania winnych wszędzie poza sobą
    określa się mianem faryzeuszostwa, moralności Kalego czy tam jakiejś
    innej odmiany "szukania czarownic" - grunt, żeby na mnie nie było,
    winni są "pijani mordercy".
    A że nie zawsze... no cóż...
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-09-18 17:33:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409150122240.4780@quad..
    .

    > Zapomniałem zadać drugą półówkę pytania?
    > To już się poprawiem - "ile lat za naruszenie"?

    Nic - nie wprowadził się w ten stan celowo.
    Odpowiada więc normalnie gdy spowoduje wypadek czy inne zagrożenie.

    > Oczywiście.
    > Zależnie

    Nie - niezależnie.
    Albo się jest ochlejem i ochleje za kółkiem nie przeszkadzają, albo się nie
    jest i przeszkadzają - nie ma opcji pośredniej.

  • 24. Data: 2014-09-19 11:47:40
    Temat: Re: Re: Re: Re: Zwolnij - dojedziesz do celu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2014, Cavallino wrote:

    > Nic - nie wprowadził się w ten stan celowo.
    > Odpowiada więc normalnie gdy spowoduje wypadek czy inne zagrożenie.

    No i to jest podsumowanie :> - fakt, że *wie*, nie wystarcza.
    Jak to się ma do poprzedniego "nie wyspałeś się - nie jedziesz"?
    I w tym problem.

    > Nie - niezależnie.

    Nie manipuluj, "zależnie" dotyczyło wybrania sobie, czy być
    faryzeuszem, Kalim czy innym ścigaczem czarownic.
    Mi by też pasowało, jakby wszelka szkodliwość była spowodowana
    jedynie pijaństwem i JEDYNIE pijani stanowili zagrożenie na
    drodze - WTEDY należałoby ich łapać za wszelką cenę.
    Niestety, to pierwsze nie jest spełnione.
    Nietrzeźwi kierujący mają na sumieniu 288 zabitych.
    *W TYM* 16 sprawców - rowerzystów (pewnie oni sami).
    Może jeszcze paru dojdzie z kategorii "sprawca nieznany".
    Łącznie - 3357 zabitych na drogach.
    To jest obraz proporcji.

    > Albo się jest ochlejem i ochleje za kółkiem nie przeszkadzają, albo się nie
    > jest i przeszkadzają - nie ma opcji pośredniej.

    Nie jestem, przeszkadzają, niestety wychodzi mi, że skupianie się na
    nich jest DLA MNIE niebezpieczne.
    "Policjant też człowiek i obiad stygnie" (dotyczy również prokuratorów
    i reszty "organów"), więc będzie musiał poszukać "wyników".

    Po pierwsze, worek się rozciąga zamiast wyłapywania "ochlejów"
    i wojskową metodą "dobiera żeby sztuki były" (patrz rowerzyści).
    Po drugie powoduje to spadek zajmowania się pozostałymi sprawcami
    zagrożeń.

    A to tych "pozostałych" jest więcej i zabijają więcej ludzi.
    W proporcji 10:1 jakby kto nie zauważył

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-09-19 18:25:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1409191116500.1532@quad..
    .

    > No i to jest podsumowanie :> - fakt, że *wie*, nie wystarcza.

    Ale o co chodzi, komu nie wystarcza, co nie wystarcza i do czego?

    > Jak to się ma do poprzedniego "nie wyspałeś się - nie jedziesz"?

    Jakiego poprzedniego?
    To jest cąły czas właśnie o tym.

    > I w tym problem.

    > Nie manipuluj, "zależnie" dotyczyło wybrania sobie, czy być
    > faryzeuszem, Kalim czy innym ścigaczem czarownic.

    Nie wymyślaj sobie swoich własnych klasyfikacji - rozmowa jest o tym czy
    jest się ochlejem, który chce jeździć po pijaku, czy nie.
    Twoje manipulacje mające na celu skierowanie rozmowy na INNE tematy mnie
    zupełnie nie interesują i nie mam zamiaru w nich brać udziału.

    > Nie jestem, przeszkadzają

    Skoro próbujesz bronić ochlejów, to jest inaczej niż piszesz, niezależnie co
    sam o tym sądzisz.
    Po czynach ich poznacie.