  • 101. Data: 2011-03-18 14:50:45
    Temat: Re: Zostawić zimowe?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Mar 2011 20:46:00 +0100, w <iltott$v95$1@mx1.internetia.pl>, Artur
    Maśląg <f...@p...com> napisał(-a):

    > No cóż, ja jednak poczekam na odpowiedź na zadane pytania. Póki co
    > unikasz jej i próbujesz pokąsać.

    Ja absolutnie nie kąsam, po prostu ciebie olewam.
    Jeżeli ktoś ma kłopoty z rozumieniem, że takie opony będą stawiać większe opory
    toczenia, to nie ma sensu go w niczym uświadamiać.

    > Powołujesz się na fizykę, a po
    > miarodajne testy odsyłasz do googla, który być może potwierdzi...

    Odsyłam, jeżeli ktoś koniecznie będzie chciał się dowiedzieć czy będzie to
    0,1l, czy 0,4l -- ważne, by wiedział, że z zimówkami będzie podobnie jak z
    niedopompowanymi kołami.