  • 71. Data: 2018-03-21 12:14:19
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2018 o 10:57, z pisze:
    > Wykazujesz się tendencyjnym niezrozumieniem. :-)
    > Zapraszam na rondo Berbeckiego do Lublina a jakże dwupasmowe może
    > organoleptycznie pojmiesz :-)

    Pojedź gdzieś dalej od tego ronda, bo zupełnie przypadkiem podałeś
    przykład ronda, gdzie oznakowanie poziome wymusza miganie (jak na 99%
    "rond" utworzonych przez skrzyżowania drug dwujezdniowych w poziomie.

    Shrek

  • 72. Data: 2018-03-21 12:45:09
    Temat: Re: Znowu "z" uczepił się.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 21:49, z pisze:

    > Podejdź do tego normalnie i odpowiedz na proste pytanie:
    > Daje cokolwiek temu z tyłu mruganie kierunkowskazami czy nie daje?

    A to zależy od inteligencji tego z tyłu.

  • 73. Data: 2018-03-21 13:10:33
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.03.2018 z <...@...pl> napisał/a:

    > Podejdź do tego normalnie i odpowiedz na proste pytanie:
    > Daje cokolwiek temu z tyłu mruganie kierunkowskazami czy nie daje?

    Daje. Mniej więcej tyle, ile naklejona rybka
    albo naklejka "Zuzia w aucie".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 74. Data: 2018-03-21 13:15:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 13:10, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Daje. Mniej więcej tyle, ile naklejona rybka
    > albo naklejka "Zuzia w aucie".

    Pomyśl też o przechodniach na zjazdach z ronda.

  • 75. Data: 2018-03-21 13:16:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 13:10, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Daje. Mniej więcej tyle, ile naklejona rybka
    > albo naklejka "Zuzia w aucie".

    To przed zwykłym skrzyżowaniem chyba tyle samo ;-)

  • 76. Data: 2018-03-21 13:25:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 12:14, Shrek pisze:

    > Pojedź gdzieś dalej od tego ronda, bo zupełnie przypadkiem podałeś
    > przykład ronda, gdzie oznakowanie poziome wymusza miganie (jak na 99%
    > "rond" utworzonych przez skrzyżowania drug dwujezdniowych w poziomie.

    Ło matko. Od początku. Nie czytasz. Znaczy wyrok Sądu jest od czapy i
    zapisy w PoRD też do czapy a przynajmniej nieżyciowe

    To wytłumacz dlaczego wymuszają mruganie te strzałki i po co wtedy
    mrugać w lewo przecież to nikomu nic nie daje na rondzie bez strzałek ;-)

  • 77. Data: 2018-03-21 13:35:47
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.03.2018 z <...@...pl> napisał/a:

    > To przed zwykłym skrzyżowaniem chyba tyle samo ;-)

    Temu z tyłu? W sumie praktycznie tak.
    Ale temu z przodu już niekoniecznie, bo może mieć
    wpływ na ustalenie pierwszeństwa. Na rondzie nie ma.

    Spoko, ja rozumiem. Kierownik wjeżdzając na rondo
    miga lewym. Idiotą chyba nie jest, żeby pod prąd wjeżdzać,
    więc chce mnie zapewne uprzejmie poinformować, że zjedzie
    którymś z "lewych" zjazdów (powiedzmy, że zatoczy
    kąt większy, niż 180 stopni).

    Tylko co mnie to? Mnie interesuje, gdzie ja
    muszę zjechać (i ewentualnie jaki pas w związku
    z tym zająć). Przy zmianie pasa obowiązują
    ogólnie znane zasady.

    Równie dobrze kierownik może sobie
    za szybą kartkę wystawić "Jadę do Wrocławia".
    Owszem, informacja jest jasna.
    Tylko kogo to?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 78. Data: 2018-03-21 13:37:10
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.03.2018 t-1 <t...@t...pl> napisał/a:

    > Pomyśl też o przechodniach na zjazdach z ronda.

    Była mowa o kierowniku auta za mrugaczem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 79. Data: 2018-03-21 13:45:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2018 o 13:15, t-1 pisze:

    > Pomyśl też o przechodniach na zjazdach z ronda.

    A co obchodzi przechodznia na zjeżdzie z ronda z jakim kierunkiem on
    wjechał dwa czy trzy zjazdy temu?

    Shrek

  • 80. Data: 2018-03-21 13:52:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2018-03-21 o 06:34, Shrek pisze:

    >Jak widać po części przyznajesz mi rację a po części nadal nie
    >rozumiesz że PROSTO to jest drugi zjazd i przed rondem nie robię nic
    >w stosunku do drugiego zjazdu.

    A jak zjazdow jest 5 czy 6, a ty skrecasz w drugi w prawo ?

    >Ale dalej możesz się czepiać że jak jedziesz po łuku to jedziesz
    >prosto bo w PoRD jest tak napisane.

    A jest ?
    Tym niemniej nikt nie miga na zakrecie drogi, a przeciez zmienia
    kierunek ruchu, wiec powinien.

    >Co złego może wyniknąć z mrugania w lewo oprócz debilnego tu
    >twierdzenia że się w jedzie pod prąd bo na to już nie mam siły ;-)

    Na rondzie o wiekszej ilosci pasow ... jedziesz prosto, czy pas
    zmieniasz ?

    Na tych skrzyzowaniach ulic dwujezdniowych oznakowanych jako ronda -
    proponujesz jadac prosto migac w lewo ?
    Czy w prawo, bo przeciez zjazd.

    P.S. koledzy ze Szczecina - pomozcie - chodzi mi po glowie, ze tam
    gdzies bylo "rondo" zlozone z 5 prostych ulic.
    Ktos po prostu stare uliczki przeznaczyl do ruchu jednostronnego i
    znaki postawil.

    Ale teraz na googlu znalezc nie potrafie.
    A moze to nie byl Szczecin ?

    J.