  • 31. Data: 2018-03-19 16:53:14
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-19 o 15:37, Shrek pisze:

    > Akurat żeś sobbie wybrał rondo, na którym pasyy idą na zjazdy, więc i
    > tak należy migac jak na klasycznym skrzyżowaniu.

    Niestety, pozostaje chyba tylko pogodzić się z niemotami za kółkiem.
    Polacy są, jacy są, rozkład inteligencji w populacji się nie zmienił. W
    samochodzie nie przybywa rozumu w jakiś cudowny sposób. Już tak
    pozostanie, że niektórzy będą mieli zawsze problem podczas jazdy, PoRD
    pozostanie dla nich nie do ogarnięcia. Nie dadzą rady nawet na
    najprostszym skrzyżowaniu, jakie dla nich wymyślono - czyli na rondzie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2018-03-19 17:45:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-19 o 16:09, Shrek pisze:
    > No IMHO na tym należy migać. Aczkolwiek niekoniecznie przed rondem (w
    > sumie skąd wiedzieć jak są pasy dalej wymalowane?).

    Chwila. Na googlach dokładnie widać gdzie są pasy i strzałki.

    Gdzie wg Ciebie mam migać w lewo jeśli jadę w lewo lub zawracam?

  • 33. Data: 2018-03-19 18:18:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-19 o 17:45, z pisze:

    > Gdzie wg Ciebie mam migać w lewo jeśli jadę w lewo lub zawracam?

    Czy to naprawdę takie trudne zapamiętać, że przy zmianie kierunku jazdy
    lub pasa ruchu trzeba ten zamiar sygnalizować? Kurwa mać! Przecież to
    tylko jedno zdanie!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 34. Data: 2018-03-19 18:40:14
    Od: z <...@...pl>

    https://www.google.pl/maps/place/rondo+Berbeckiego,+
    20-400+Lublin/@51.2583358,22.5846593,121m/data=!3m1!
    1e3!4m5!3m4!1s0x47225737c9b7b5d9:0x27f7633b3683987e!
    8m2!3d51.2581331!4d22.5847984

  • 35. Data: 2018-03-19 18:45:38
    Temat: Znowu o rondach
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby rozgryzc jak jechac na rondzie trzeba najpierw wiedziec co to jest rondo. Potem
    trzeba sobie wyobrazic albo narysowac dowolne rondo do ktorego dochodza 4 drogi. A na
    koncu przyjac ze rondo ma 10 kilometrow srednicy.

  • 36. Data: 2018-03-19 18:52:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2018 o 18:40, z pisze:
    > https://www.google.pl/maps/place/rondo+Berbeckiego,+
    20-400+Lublin/@51.2583358,22.5846593,121m/data=!3m1!
    1e3!4m5!3m4!1s0x47225737c9b7b5d9:0x27f7633b3683987e!
    8m2!3d51.2581331!4d22.5847984

    gdzieś tu:
    https://www.google.pl/maps/dir/51.2581162,22.5848474
    /51.2581864,22.585424/@51.2581384,22.5848758,69m/dat
    a=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

  • 37. Data: 2018-03-19 19:06:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-03-2018 o 17:45, z pisze:

    > Chwila. Na googlach dokładnie widać gdzie są pasy i strzałki.
    >
    > Gdzie wg Ciebie mam migać w lewo jeśli jadę w lewo lub zawracam?

    Wcale.

  • 38. Data: 2018-03-19 23:51:50
    Od: "Flaros" <o...@l...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A po co migać w lewo na zwykłym skrzyżowaniu?

    Widać że już nie pamiętasz co o tym pisze w PoRD .

  • 39. Data: 2018-03-20 00:05:46
    Temat: Re: Znowu o rondach marzenie.
    Od: "Flaros" <o...@l...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > rondo. Potem trzeba sobie wyobrazic albo narysowac dowolne rondo do
    > ktorego dochodza 4 drogi. A na koncu przyjac ze rondo ma 10 kilometrow

    Masz za duże wymagania.
    Tego ciemny lud już nie ogarnie.
    Tylko pismo obrazkowe może pomóc i właściciel boga
    musi pokropić.

  • 40. Data: 2018-03-20 00:44:20
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 19 Mar 2018 18:18:26 +0100, Akarm wrote:

    > Czy to naprawdę takie trudne zapamiętać, że przy zmianie kierunku jazdy
    > lub pasa ruchu trzeba ten zamiar sygnalizować? Kurwa mać! Przecież to
    > tylko jedno zdanie!

    Przy jeździe po łuku w lewo, też migasz lewym? Masa ćwoków sygnalizuje
    przed wjazdem na rondo chęć jazdy pod prąd... ;)

    Tomek