  • 71. Data: 2017-02-11 23:57:56
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przeciez sie zderzyly. Seicento dotknal drzwi super bryki i wyrzucil ja z drogi na
    drzewo. Wyzej masz napisane ze sei ma obtarty zderzak. Wez sobie rozrysuj miejsce
    zdarzenia. Sei przepuszcza pierwszy, napisali ze na pobocze zjechal. Potem sie
    wlaczyl, pewno dojechal kawalek do skrzyzowania i zaczal skrecac. Wtedy dotknal
    innego samochodu ktory jechal w tym samym kierunku ale po pasie do jazdy w kierunku
    przeciwnym. Ktos napisal ze tam podwojna ciagla byla. Uprzywilejowane moga nie
    stosowac sie do niektorych przepisow. Ale zawsze na odpowiedzialnosc kierujacego. Jak
    przejechal pierwszy i za nim za 10 sekund jechal nastepny to byla to kolumna czy
    oddzielnie jadace samochody z ktorych drugi nie byl uprzywilejowany bo nie mial
    sygnalow dzwiekowych tylko swietlne? Widze ze sluzby koniecznie chca wybronic bor. I
    wiem dlaczego. Jest niepisana umowa ze borowiki nie klapia dziobem do ktorych burdeli
    woza politykow a politycy bez wzgledu na opcje polityczna ich zawsze bronia.
    Nareszcie opozycja sie przyda bo obiecali mlodemu dobrych prawnikow. Czy tylko
    obiecali czy faktycznie bedzie mial dobrych prawnikow zobaczymy.

  • 72. Data: 2017-02-11 23:59:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "pueblo"

    > Szkoda ze nie ma zdjec przodu seicento

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wypadek-szydl
    o-uderzyl-w-auto-
    premier-ma-zarzuty-co-mowia-swiadkowie/6v8ktzq
    ---
    Skrócone
    http://niusy.pl/@fakt.pl/9x8

  • 73. Data: 2017-02-12 08:59:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2017 o 23:00, Budzik pisze:

    > Bo co do zasady masz oczywiscie racje, ale co ma zrobić kierowca ktory
    > zaczyna skrecac i nie ma szansy zauwazenia ze ktos go wyprzedza?
    > Nie mozemy rpzeciez cały czas patrzec w lusterko, trzeba tez patrzec troche
    > do przodu...

    Dla mnie sprawa jest jasna - winny jest wyprzedzający (przynajmniej tak
    praktycznie zawsze było, jak sprawa dochodziła do sądu). Nawet włączony
    bomby, gwizdki i policyjne mundury nie pomagały.

    Ale to było przed okupacją. Obecnie prokurator ocenia prędkośc kolumny
    na oko, po rozbitym przodzie i wychodzi mu równo 50, kierowca o swoim
    przyznaniu się do winy dowiaduje się z telewizji reżimowej. Więc słabo
    to widzę. Cała szansa, że rzeczywiście posły opozycji znajdą jakiegoś
    dobrego prawnika, co będzie chciał zawalczyć, a Fakt, SE i Gazeta, nie
    opuszczą ani jednego posiedzenia sądu. A i wtedy nic nie wiadomo, bo
    ostatnio to się po prostu bezczelni robią.

    Shrek

  • 74. Data: 2017-02-12 09:14:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-02-2017 o 19:35, Michał Jankowski pisze:

    > Gdyby wyprzedzali sejcza nieuprzywilejowanym pojazdem na skrzyżowaniu
    > przez podwójną ciągłą, to byłby winien tylko i wyłącznie wyprzedzający.
    > Nikt chyba nie myśli inaczej?

    Niby dlaczego nie?
    Od 20 lat toczą się tutaj tasiemcowe dyskusje na temat obowiązku
    spoglądania w lusterko przy skręcaniu w lewo, a Ty wyjeżdżasz "nikt inny
    nie myśli inaczej"?
    W sensie, że Ty jesteś "wszyscy" i jak Ty coś sobie uważasz, to nikt
    inny nie ma prawa uważać inaczej?

    Oczywiście że skręcający w lewo ma obowiązek sprawdzić w lusterku, czy
    nie jest akurat wyprzedzany.
    Zupełnie niezależnie od tego, że wyprzedzający ma również zakaz
    wyprzedzania sygnalizujących skręt w lewo i na skrzyżowaniu.

  • 75. Data: 2017-02-12 09:15:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-02-2017 o 19:54, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 11 Feb 2017 07:11:15 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    >
    > I tu sie mylisz. Jesli pierwszy pojazd i ostatni miga na czerwono
    > (i niebiesko i halasuje) to mamy kolumne uprzywilejowana.

    Pytanie czy na pewno to widać z daleka.

  • 76. Data: 2017-02-12 10:02:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-02-10 22:46, ąćęłńóśźż wrote:
    > Pijarowo to gorzej byłoby skasować Cieniasa...

    nie, BOR dał dupy, bo jedynie o czym miał myśleć to ochrona VIPa

    A teraz wyobraź sobie, że w CC byłby terrorysta.

    1. udało mu się wjechać między samochody w konwoju - tym samym go
    rozdzielając - jeden z podstawowych błędów (konwój ma jechać zderzak w
    zderzak - po to ćwiczą.

    2. sytuacja jaka nastąpiła w piątek byłaby idealna dla terrorysty -
    wychodzi z auta i spokojnie kończy swoje zadanie.

    To chyba nie tak ma działać?

    Chyba na TVX (jak pamiętam) pokazano symulację jak powinien wyglądać
    prawidłowo manewr gdy auto próbuje rozdzielić konwój - to zadanie
    trzeciego auta.
    Tak więc auto 2 z VIPem jak i 3, cie zamykające konwój popełniły
    podstawowe błędy.

    > Swoją drogą tępaki z PiS-u niczego się nie nauczą: prezydent bliźniak,
    prezydentowa, prezydent emeryt, kilku generałów, zapasowy prezydent, premierka raz,
    przełożony niedorzecznika, premierka dwa - kto następny w tym PiS-owskim bajzlu???
    > Tak czy inaczej przerżną za trzy lata jak zwykle na własne zyczenie.
    > Dzieci z 500+ dzięki nierządowi znają już trzy pierwsze słowa Prawdziwego Małego
    Polaka słowa: mama, tata, plokulatol.

    zobaczysz - kolejne auta będą nie opancerzone, ale pancerne
    (jak na misjach) ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=Yco1deXOzN8

  • 77. Data: 2017-02-12 10:16:01
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" do Du y.
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-02-11 08:31, ToMasz wrote:
    > najgorsze jest to, że (szczególnie u nas) nikt nie chce się przyznać do
    > błędu. A skoro błędu nie było, to niczego nie trzeba poprawiać. kiedyś
    > mówiło się "Polak mądry po szkodzie" Teraz Polak po szkodzie dalej głupi
    > ToMasz

    przecierz Błaszczak i ten szef policji (co za przy...as - proszę sobie
    odtworzyć jego wypowiedzi po wypadku prezydenta rok wstecz),
    powiedzieli wczoraj na konferencji: "to wina Tuska" - więc wskazali winnego.
    ;)

  • 78. Data: 2017-02-12 10:21:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Saturday, February 11, 2017, 7:28:02 PM, you wrote:

    > Według najnowszych doniesień, kierowca sejcza twierdzi, że do niczego
    > się nie przyznał i dowiedział się o tym dopiero z mediów.

    https://www.facebook.com/jaroslaw.hyk/posts/10206613
    985308597

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 79. Data: 2017-02-12 10:23:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello pueblo,

    Saturday, February 11, 2017, 11:21:11 PM, you wrote:

    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wypadek-szydl
    o-uderzyl-w-auto-
    > premier-ma-zarzuty-co-mowia-swiadkowie/6v8ktzq

    Nie łam linków!

  • 80. Data: 2017-02-12 10:25:45
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-02-11 13:51, Cavallino wrote:

    > Ten co może pomyśleć cokolwiek pozytywnego o komisji Macierewicza nie
    > jest warto żadnej uwagi i dodawania czegokolwiek specjalnie dla niego....

    komisja Macierewicza jest stworzona do wyciągnięcia kasy a nie by
    rozwiązać problem.
    Wystarczy przejrzeć jej wyniki i przy jakim budżecie ile i na co wydali
    kase (dysponując budżetem ok 4mln za ostatni rok, wydali 1.5mln -
    głównie na .... pensje :) Ostatni Raport był bodajże w zeszłym
    tygodniu podany do wiadomości.

    W PiS każdy chce być kolegą Macierewicza :-D
    ;)