  • 1. Data: 2010-04-10 21:01:25
    Temat: Zniżki przy ubezpieczeniach.
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Jak wygląda sprawa zniżek/zwyżek jeżeli auto jest zarejestrowane na 2
    współwłaścicieli?
    Jeżeli wykorzystam maksymalną zniżke osoby A a osoba B spowoduje kolizję to
    jak wygląda potem ubezpieczanie innego samochodu przez osobę A?

    IA

  • 2. Data: 2010-04-10 22:00:09
    Temat: Re: Zniżki przy ubezpieczeniach.
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Jeżeli wykorzystam maksymalną zniżke osoby A a osoba B spowoduje kolizję to
    > jak wygląda potem ubezpieczanie innego samochodu przez osobę A?
    >
    > IA

    zwykle tracisz czesc znizek....

  • 3. Data: 2010-04-10 22:22:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 21:01:25 +0200, Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:
> [...]
    >Jeżeli wykorzystam maksymalną zniżke osoby A a osoba B spowoduje kolizję to
    >jak wygląda potem ubezpieczanie innego samochodu przez osobę A?

    Nie mialem przyjemnosci, to nie wiem, ale w takim Allianz jak chcesz
    zaswiadczenie o bezwypadkowosci to ci wydrukuja na wszystkie
    ubezpieczone u nich pojazdy i inaczej sie nie da.
    Taka informacja na wypadek gdybys chcial zmieniac.

    Choc byc moze przy wspolwlascicielach dziala to inaczej.

    J.