-
1. Data: 2010-04-10 21:35:45
Temat: Formalności po zmianie pojemności skokowej
Od: to <t...@a...xyz>
Chodzi mi po głowie mały swap...
Może ktoś z Was badał ten temat? Jakich formalności trzeba dopełnić po
zmianie pojemności silnika (w górę)? Jeśli ktoś z Was ubezpieczał auto z
niestandardowym silnikiem, to byłbym wdzięczny za informacje gdzie i jak
to wyglądało cenowo w porównaniu do standardowej wersji.
--
cokolwiek
-
2. Data: 2010-04-11 00:37:46
Temat: Re: Formalności po zmianie pojemności skokowej
Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
to [t...@a...xyz]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> Chodzi mi po głowie mały swap...
>
> Może ktoś z Was badał ten temat? Jakich formalności trzeba dopełnić po
> zmianie pojemności silnika (w górę)? Jeśli ktoś z Was ubezpieczał auto z
> niestandardowym silnikiem, to byłbym wdzięczny za informacje gdzie i jak
> to wyglądało cenowo w porównaniu do standardowej wersji.
Robisz swap, jedziesz do WK gdzie dostajesz kwitek do stacji
diagnostycznej. Po przejesciu badania (określają jaki to silnik,
pojemność silnika moc itp - równa się do wpisania to co im podasz)
udajesz się kolejno do WK gdzie przedstawiasz kwitek ze stacji oraz
paragon/FV/umowę na zakup silnika i klepią Ci adnotację urzędową -
zarówno na stacji jak i w WK żądają karty pojadu (przypilnuj aby daną
adnotację również wpisali Ci w kartę pojazdu)
Udajesz się do ubezpieczyciela i dopłacasz różnicę jeżeli dany przedział
nie mieści się w widełkach.
Pozdrawiam,
Rafal Lorenc
--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl