    From: "Tomasz Grabowski" <t...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Znikający obraz po wyjściu z gier (i nie tylko).
    Date: Sun, 14 Nov 2010 23:35:03 +0100

    Witam.
    Od pewnego czasu mam zaskakujący problem z moim PC. Otóż po wyjściu z gier
    (większość) znika obraz. Dopiero po kilku, kilkunastu minutach pojawia się
    jak gdyby nic. Monitor jest OK. Sygnał podawany, o czym świadczy aktywna
    kontrolka monitora jak i podłączałem laptopa dla diagnozy. Ponadto często po
    restarcie komputera nie pojawia się żaden obraz (BIOS, etc) chociaż system
    normalnie startuje. Po kilkunastu minutach czaka na zalogowanie obraz
    powitalny Windy. Karta grafiki jest OK bo podmieniałem na ATI HD 4550 oraz
    to samo na GForce 9400 GT. Obie karty na pasywnym chłodzeniu bez zasilania.
    Zmieniałem również BIOSY płyty i bez rezultatu.
    Moja konfiguracja:
    - płyta GA-EP43-DS3 (socket 775)
    - proc Dual Core E7400
    - RAM 2X Geil DDR 2, 2 GB
    - zasilacz OCZ stealthXstream 2 500 W (w piątek kupiony nowy) wcześniej
    Modecom Premium 400 W.Usterka na obu zasilaczach.
    - karty graf. zamiennie GF9400 GT (Palit) lub ATI Radeon 4550 (Sapphire)
    - HDD Caviar 420 GB SATA II i Samsung 1 TB Spin cośtam SATA II
    - DVD nagrywajka LG na IDEE.

    Już wyczerpałem swoją wiedzę informatyczną. Proszę Was o pomoc w rozwiązaniu
    tej kwestii.

    Pozdrawiam
    Tomek