  • 11. Data: 2016-11-01 17:49:09
    Temat: Re: Znaki i sygnały
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 10:18:57 +0100, Cavallino napisał(a):

    > To, że taki pojazd jest pojazdem uprzywilejowanym.

    Pojazd nie ma znaczenia.
    Zatrzymuje nie pojazd a policjant.

    Poza terenem zabudowanym musi być "łatwo rozpoznawalny", co w sumie oznacza
    że ma być umundurowany, w terenie zabudowanym może być po cywilnemu (art 6
    PoRD).

  • 12. Data: 2016-11-01 18:43:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2016 o 17:49, Tomasz Pyra pisze:

    > Pojazd nie ma znaczenia.
    > Zatrzymuje nie pojazd a policjant.

    A w danym przypadku, gdy policjanta nie widzisz?
    A zatrzymującym jest np. samochód z videoradarem?

  • 13. Data: 2016-11-01 18:50:55
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w

    > A w danym przypadku, gdy policjanta nie widzisz?
    > A zatrzymującym jest np. samochód z videoradarem?

    Czego gamoniu w stwierdzeniu "Zatrzymuje nie pojazd a policjant" nie
    rozumiesz?

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2016-11-01 19:11:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > A w danym przypadku, gdy policjanta nie widzisz?
    > A zatrzymującym jest np. samochód z videoradarem?

    a w jaki sposób samochód z wideoradarem zatrzymuje jeśli nie widać
    policjanta?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-11-01 19:55:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2016 o 19:11, masti pisze:

    > a w jaki sposób samochód z wideoradarem zatrzymuje jeśli nie widać
    > policjanta?

    W skrócie myślowym - wyprzedza cię i włącza "policja jedż za mną".

    Shrek

  • 16. Data: 2016-11-01 21:28:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-01 o 18:43, Cavallino pisze:

    > A w danym przypadku, gdy policjanta nie widzisz?
    > A zatrzymującym jest np. samochód z videoradarem?

    Nie masz PJ i nigdy cię nie zatrzymywali ?
    Jadą równolegle, jeden otwiera okno i macha lizakiem.
    A ty widzisz że macha umundurowany funkcjonariusz a nie
    HGW kto.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-11-01 21:38:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 17:49, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > że ma być umundurowany, w terenie zabudowanym może być po cywilnemu (art 6

    Warunki kontroli drogowej to jest odrębne rozporządzenie.
    I tam jest napisane, że poza obszarem zabudowanym policjant (jedynie
    umundurowany) zatrzymuje
    czy też wydaje polecenia kierującemu z pomocą urzadzeń nagłasniających,
    świetlnych - jakoś tak. Czyli w sumie zatrzyma mnie niejako pojazd czy jego
    wyświetlacz, ale musi tego dokonac umundurowany policjant.
    Więc dopóki nie widzę policjanta -jaki jest - umundurowany czy nie,
    to mogę zignorować. Dodatkowo wku...a mnie, że nawet nie potrafią
    wyświetlacza przerobić na język polski i świecą tym Follow me.
    Nie znam języka i sprawa się zamyka :-)

  • 18. Data: 2016-11-01 22:05:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 19:44, cef pisze:
> [...]
    > zatrzymania się czy mogę to zignorować.
    > (nie znam angielskiego)
    > Ominałem, nie gonili. Nie wiem co teraz.

    Idź na Policję i zgłoś, że ktoś się pod nich podszywa.
    Masz nr rejestracyjny tego wózka?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2016-11-01 22:07:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 21:38, cef pisze:
> [...]
    > to mogę zignorować. Dodatkowo wku...a mnie, że nawet nie potrafią
    > wyświetlacza przerobić na język polski i świecą tym Follow me.

    Policja na 100% nadaje komunikat dwujęzyczny. Stąd moje podejrzenie, że
    to byli przebierańcy. Jakieś kutasiny mogły sobie tablicę na allegro
    kupić i się bawią.

  • 20. Data: 2016-11-01 22:51:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 22:05, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Idź na Policję i zgłoś, że ktoś się pod nich podszywa.
    > Masz nr rejestracyjny tego wózka?

    Tak, tak i jeszcze dowód kierowcy obejrzałem :-).
    Zajechali mi drogę, zaświecili napisy i zjechali do zatoczki
    (w zasadzie na taki placyk na poboczu)
    a ja spokojnie pojechałem dalej, bo nawet kierowcy nie widziałem.
    Jak by to była policja i mieli coś do mnie, to by pojechali
    i próbowali raz jeszcze. Więc podejrzewam, że albo nie policja
    albo zjeżdżali na postój a zaświecili napisy przypadkowo.
    To już było jakiś czas temu, tylko tak przy okazji tego wątku
    o strzelaniu postanowiłem odświeżyć.