-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Znak drogowy A-36
Date: Fri, 04 Sep 2015 10:23:13 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <msbkdh$6k4$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1441354993 6788 83.15.205.22 (4 Sep 2015 08:23:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Sep 2015 08:23:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568275
[ ukryj nagłówki ]Witajcie.
Pytanie takie: kto ustala nowe znaki drogowe i wiążące się z nimi przepisy?
Jeżdżąc do pracy i z powrotem mam po drodze kilkukrotnie "zwężki" z
dwóch pasów do jednego (S8 i most Grota). Z reguły kierowcy jadą na
zasadzie "zamka błyskawicznego" - naprzemiennie po jednym pojeździe z
obu pasów. Czasami - zwłaszcza wczoraj - robi się jednak kocioł.
Gdyby tak jakiś ustawodawca "wymyślił" znak ostrzegawczy z treścią 1:1,
albo wariacje typu 1:2 lub 2:1 - to by może pomogło.
Wiadomo byłoby, że przykładowo dla znaku 1:2 jedzie jeden pojazd z
lewego pasa, po nim dwa z prawego.
Oczywiście są potencjalne problemy, typu ciąg długich TIR-ów na jednym z
pasów.
Kto decyduje o przepisach i znakach?
Na jakim poziomie? Krajowym, europejskim, światowym?
W USA są elektryczne, świetlne znaki, włączające pierwszeństwo (czy tam
możliwość wjazdu) na 2 sekundy. U nas w PL to by chyba nie przeszło :(
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.15 11:01 J.F.
- 04.09.15 11:17 masti
- 04.09.15 11:32 Adam
- 04.09.15 13:24 masti
- 04.09.15 13:35 Zenek Kapelinder
- 04.09.15 13:52 Pawel \"O'Pajak\
- 04.09.15 14:55 Adam
- 05.09.15 22:30 Borys Pogoreło
- 21.09.15 20:14 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...