  • 1. Data: 2017-07-31 11:36:56
    Temat: Re: Zły akumulator?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 31 Jul 2017 11:38:21 +0200, Poldek wrote:

    > Może kupiłem za mały akumulator?
    > Ten, który wyjąłem to była Varta Blue 60 Ah i 540A,
    > a nowy Varta Black 56 Ah 480A.

    A może masz problem z ładowaniem, a nie akumulatorem?

    Tomek

  • 2. Data: 2017-07-31 11:38:21
    Temat: Zły akumulator?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Od paru miesięcy zauważyłem, że rozrusznik kręci jakby z trudem. Ale
    zapalał za każdym razem, więc nic mi się nie chciało z tym robić. Dwa
    dni temu podczas jazdy samochód przypadkowo zgasł (zdusiłem puszczając w
    nieodpowiednim momencie sprzęgło). I już nie chciał zapalić - wszystkie
    objawy wskazywały na brak prądu w akumulatorze. Kupiłem w tesco nowy
    akumulator Varta Black 55 Ah 480A, wymieniłem i gitara. Jadę 10 km na
    ekspresówce - podczas jazdy zapala się ikona akumulatora. Dojechałem do
    domu i podłączyłem na noc prostownik. Rano jadę i cały czas świeci się
    ikona akumulatora. Postawiłem auto na parę minut i potem dalej jadę -
    ikona akumulatora zgasła, a zapaliła się ABS i ręcznego. Potem ikona
    akumulatora też się zapaliła. Potem zgasły ikony ręcznego i ABS, ale
    akumulatora została.

  • 3. Data: 2017-07-31 13:26:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

> [...]
    > w tesco nowy akumulator Varta Black 55 Ah 480A, wymieniłem i
    > gitara. Jadę 10 km na ekspresówce - podczas jazdy zapala się ikona

    trzeba było zmierzyć napięcie kiedy silnik pracuje i światła zapalone.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-07-31 13:41:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >się ABS i ręcznego. Potem ikona akumulatora też się zapaliła. Potem
    >zgasły ikony ręcznego i ABS, ale akumulatora została.

    A moze masz uszkodozny alternator ?

    Najpierw trzeba bylo sprawdzic co sie dzieje, a potem kupowac nowy
    akumulator.

    Z ciekawostek - byc moze wystarczy tylko klemy wyczyscic.
    Ale takie rzeczy to tylko w Fiatach.

    J.

  • 5. Data: 2017-07-31 15:13:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Poldek <p...@i...eu> wrote:

> [...]
    > akumulatora została.
    > Może kupiłem za mały akumulator?
    > Ten, który wyjąłem to była Varta Blue 60 Ah i 540A,

    A sprawdzałeś jaka jest różnica napięcia na aku przy wyłączonym silniku i
    włączonym, lekko przygazowanym powyżej wolnych obrotów (powiedzmy 1500)?

  • 6. Data: 2017-07-31 20:53:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

    Może kupiłem za mały akumulator?
    Ten, który wyjąłem to była Varta Blue 60 Ah i 540A,
    a nowy Varta Black 56 Ah 480A.
    ---
    A jakie rozmiary ?

  • 7. Data: 2017-07-31 20:59:15
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-31 11:38, Poldek wrote:
    > ikona akumulatora zgasła, a zapaliła się ABS i ręcznego. Potem ikona
    > akumulatora też się zapaliła. Potem zgasły ikony ręcznego i ABS, ale
    > akumulatora została.

    zalezy w jakim aucie - w stilo to na przyklad normalne ;)

    sprawdz ladowanie skoro masz dwa puste akumulatory

  • 8. Data: 2017-07-31 23:50:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Poldek" wydumał(a) w wiadomości ID news:olmtqf$7en$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > akumulatora została.
    > Może kupiłem za mały akumulator?
    > Ten, który wyjąłem to była Varta Blue 60 Ah i 540A,

    A co na to instrukcja obsługi?

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 9. Data: 2017-08-01 13:48:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > "Poldek" wydumał(a) w wiadomości ID news:olmtqf$7en$1@node1.news.atman.pl
    >
    > A co na to instrukcja obsługi?

    Jaka instrukcja obsługi?

  • 10. Data: 2017-08-01 15:43:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 13:48, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jaka instrukcja obsługi?

    Normalna.
    --