  • Data: 2014-02-15 18:05:14
    Temat: Złodzieje (?)
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Żeby coś sprawić w necie kupiłem starter Plusa. Starter kosztował 15 zł,
    jest miesiąc ważny i podobno zgodnie z tym co jest napisane powinien
    zawierać 1GB transferu. A tu dzisiaj niemiła niespodzianka - używam go
    kilka dni i wysłałem tylko trochę e maili i wiadomości w usenecie, a tu
    dzisiaj nie mogę się połączyć. Dla sprawdzenia przekładam kartę do
    telefonu i zaraz przychodzi SMS od Plusa z informacją o końcu środków
    na koncie, bądź końcu miesięcznego okresu użytkowania!!. na dodatek SMS
    mówi o wartości *0,58GB* na karcie, i żeby było śmieszniej - jest z
    wczorajszą datą, mimo tego że jeszcze godzinę temu serfowałem po necie
    na tej karcie..O co chodzi z tym Plusem, prowadzą tam jakąś partyzantkę
    czy co?