  • 81. Data: 2012-05-06 16:12:06
    Temat: Re: [OT] [Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-05-06 16:05, Michoo wrote:
    > Najpiękniejsze jest jak piszesz coś pod microblaze - zależnie czy dany
    > fragment pisał elektronik, czy programista indeksy są raz od 0 a raz od
    > 1 ;)

    Kilka miesięcy temu o mało zawału nie dostałem jak zobaczyłem kod:

    #define then
    #define endif
    #define loop for(;;)

    I kilkanascie innych, efektem czego kod wyglądał jak po przejechaniu
    kosiarką. Tylko autor się w nim orientował. Nie było mi go dane poznać
    niestety... kod na '51 oczywiście, bo tam można znaleźć najlepszych
    miszczuf.