  • 1. Data: 2009-05-05 23:00:06
    Temat: Złącze miniPCIe
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Witam,

    Za nic w świecie nie mogę tego nigdzie znaleźć...
    Wie ktoś może gdzie można dostać złącze miniPCIe?

    Za pomoc z góry dzięki.

    Marcin

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 2. Data: 2009-05-06 06:54:21
    Temat: Re: Złącze miniPCIe
    Od: mt <m...@m...pl>

    Marcin Łukasik pisze:
    > Witam,
    >
    > Za nic w świecie nie mogę tego nigdzie znaleźć...
    > Wie ktoś może gdzie można dostać złącze miniPCIe?
    >
    > Za pomoc z góry dzięki.
    >
    > Marcin

    W polsce tylko uwalony laptop jesli to 1-2 sztuki a jesli potrzebujesz
    duzo wiecej to zapraszam na priv.

  • 3. Data: 2009-05-06 07:28:13
    Od: mt <m...@m...pl>

    mt pisze:

    > W polsce tylko uwalony laptop jesli to 1-2 sztuki a jesli potrzebujesz
    > duzo wiecej to zapraszam na priv.

    Ewentualnie mozesz kupic mikrotikowa przejsciowke PCI-e MiniPCIe .

  • 4. Data: 2009-05-06 13:57:34
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    mt pisze:

    > Ewentualnie mozesz kupic mikrotikowa przejsciowke PCI-e MiniPCIe .

    Chciałbym żeby to były tysiące sztuk, ale nie ma to nic wspólnego z
    biznesem ;)
    Chcę wlutować sobie złącze do netbooka, bo miejsce jest, scalak jest,
    złącza brak. A modem 3G by tam wlazł jak nic...

    Masz takie przejściówki?

    m.