  • 1. Data: 2010-11-17 15:52:47
    Temat: Złącze jednorzędowe zaciskane na taśmie
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Hej,

    Kojarzycie może jak się nazywają (albo kto sprzedaje, produkuje)
    jednorzędowe złącza zaciskane na kolorowe taśmy? Raster najlepiej w
    okolicy 2,54. Coś podobnego do tego złącza:

    http://img442.imageshack.us/i/dsc00453m.jpg
    http://img710.imageshack.us/i/dsc00451jb.jpg

  • 2. Data: 2010-11-17 20:14:33
    Temat: Re: Złącze jednorzędowe zaciskane na taśmie
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

> [...]
    > jednorzędowe złącza zaciskane na kolorowe taśmy? Raster najlepiej w
    > okolicy 2,54. Coś podobnego do tego złącza:

    Witam,
    Unitra Unizet w-wa, nasadka np.: N-1610
    http://www.unizet.com.pl/modules.php?name=Sklep&file
    =lista&grupa=07010402

    a do kompletu podstawka np.: PK-1110
    http://www.unizet.com.pl/modules.php?name=Sklep&file
    =lista&grupa=07010401
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2010-11-18 07:59:03
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-17 21:14, j.r. pisze:

    > Unitra Unizet w-wa, nasadka np.: N-1610
> [...]

    Dzięki.

  • 4. Data: 2010-11-18 15:38:34
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to jest raster 2.54?

  • 5. Data: 2010-11-18 19:16:23
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > to jest raster 2.54?

    =lista&grupa=07010401
    Witam,
    z tego co przymierzałem to pasuje do standardowych goldpinów oraz rastru
    DIPów
    więc w/g mnie ma raster 2,54mm
    --
    pzdr, j.r.

  • 6. Data: 2010-11-18 19:42:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    identifikator: 20040501 przemówił ludzkim głosem:
    > to jest raster 2.54?

    Jak byś poświęcił parę minut na _samodzielne_ poszukiwania to byś
    znalazł stronę producenta:
    http://www.tomic.home.pl/zlacza_wielostykowe.htm

    Wysłałem do nich prośbę o dane katalogowe. Na razie bez odzewu.

  • 7. Data: 2010-11-18 22:30:57
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kojarzycie może jak się nazywają (albo kto sprzedaje, produkuje)
    > jednorzędowe złącza zaciskane na kolorowe taśmy? Raster najlepiej w
    > okolicy 2,54. Coś podobnego do tego złącza:

    my na to mówimy (prawdopodobnie nieprawidłowo) "złącza philips", w każdym
    razie jest to popularny standard (na pewno nie ograniczony do polskich
    sklepów/producentów). Miej tylko na uwadze, że o ile piny "do wtyczki" są
    w jednym rzędzie, o tyle "do płytki" są w zygzak, czasem są też dodatkowe
    plastikowe bolce.

    e.