eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZipp shock BlokadyRe: Zipp shock Blokady
  • Data: 2010-08-21 09:17:42
    Temat: Re: Zipp shock Blokady
    Od: "Tmek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    woohoo wrote:
    > W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
    >> PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę?
    >> podobno jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i
    >> gaźniku, jednym słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje
    >> zdanie na ten temat? to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy
    >> skoro wystarczy że moduł zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu
    >> jedzie on tylko 55 i nie więcej? a wy co o tym myślicie? może wiecie
    >> jak go wzmocnić? (V-power Racing za 5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )
    >
    > W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad,
    > aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy
    > spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał
    > dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o
    > mniejszej średnicy).
    > Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej
    > poziomej, a z górki 135-140.

    Licznikowe. Jak chcesz sobie popsuc samopoczucie to zmierz predkosc gpsem.
    Bedzie wtedy prawdziwa.

    Tmek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: