  • 11. Data: 2020-12-04 15:21:20
    Temat: Re: Zima zla
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2020 o 12:42, zhbick pisze:

    > Jako użytkownik ujeżdżający je drugi rok powiem, że latem wypadają
    > bardzo przyzwoicie, dostarczając wrażeń typowych dla opony letniej.
    > Zużywają się wyraźnie wolniej, niż przeciętna opona całoroczna.

    No to może sobie kolejne w tym stylu sprawię. Dla mnie głównie kryterium
    to jak sprawdza sie w lato i na suchym/mokrym w zimę i okresach
    przejściowych. Na śniegu nie muszę zapierdalać:P

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-12-04 15:59:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 03.12.2020 o 15:06, J.F. pisze:

    >Z kauczuku, krzemionki, sadzy i stosunkowo nie wielu wagowo
    >"ulepszaczy".

    Ale z kauczuku naturalnego, syntetycznego, neoprenu, poliuretanu i HGW
    ?

    J.

  • 13. Data: 2020-12-04 16:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-12-03 o 11:29, heby pisze:

    >Całoroczne CrossClimate+
    >Poszły po białym na stromym podjeździe jak wściekłe (Wałbrzych więc
    >tu jest "lepiej" jeśli chodzi o śnieg i górki), zero dyskomfortu.

    Ale strome sliskie, czy strome tylko biale ?
    Bo ja na nich po walbrzyskich gorkach tez jezdzilem, ciekawi mnie
    porownanie we wczorajszych wroclawskich warunkach.

    J.

  • 14. Data: 2020-12-04 17:46:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2020 o 15:59, J.F. pisze:

    > Ale z kauczuku naturalnego, syntetycznego, neoprenu, poliuretanu i HGW ?

    Ten zakład produkcji mieszanki co widziałem to z naturalnego - nawet na
    początku mieszali z różnych partii i dat, żeby "wyrównać". Ale to z 15
    lat temu było.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-12-04 18:13:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-12-03 o 11:11, J.F. pisze:

    > Dzis zima zaskoczyla wroclawskich drogowcow wczesniej niz spodziewali
    > sie, ze ich zaskoczy :-)
    > Miasto biale.
    > A jeszcze wczoraj zapowiadali ocieplenie :-)
    >
    > A was tez zaskoczyla, czy zmieniliscie opony ? :-)

    Po to zakładałem w zeszłym roku całoroczne żeby mieć spokój :)

    > Caloroczne Debice ... kiepsko wypadly. ABS mial co robic.
    No to moje dają radę a trochę górek u nas jest i teraz był u nas sajgon
    jak spadł śnieg, bo kupa ludzi jeździ na letnich np 29.11. na fb
    bielskie drogi.
    https://fb.watch/2a9S5QA1oV/

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2020-12-04 20:55:18
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > A was tez zaskoczyla, czy zmieniliscie opony ? :-)
    > Koledzy z Wroclawia - jak Wam sie zimowki dzis sprawowaly ?

    Jak jechałem rano, to jeszcze nie sypało.
    Jak wracałem, to na drogach już posolili i rozjechali.
    Jedyna korzyść, to że przy odśnieżaniu trochę się
    samochód odczyścił.
    Drogowo zimy nie doświadczyłem.

  • 17. Data: 2020-12-05 00:24:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Dec 2020 11:11:17 +0100, w <5fc8b9c7$0$531$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Koledzy z Wroclawia - jak Wam sie zimowki dzis sprawowaly ?

    Nie wiem, bo mam całoroczne.
    Było OK.

  • 18. Data: 2020-12-05 10:04:27
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 04.12.2020 o 15:21, Shrek pisze:

    > Dla mnie głównie kryterium
    > to jak sprawdza sie w lato i na suchym/mokrym w zimę i okresach
    > przejściowych. Na śniegu nie muszę zapierdalać:P

    Wyszedłem z tego samego założenia. Co do śniegu: zeszłej zimy leżał
    jeden dzień. No, prawie, bo rano jechałem po śniegu, ale po południu
    wracałem już po mokrej drodze.

  • 19. Data: 2020-12-06 07:32:38
    Od: Peter <p...@o...pl>

> [...]
    > Miasto biale.
    > A jeszcze wczoraj zapowiadali ocieplenie :-)
    >
    > A was tez zaskoczyla, czy zmieniliscie opony ? :-)

    cały czas opony letnie, i to takie szerokie o niskim profilu

    jeździ się bardzo dobrze, tzn 0 km :)

    na zime zawsze odstawiam samochód do garażu, karta autobusowa na
    wszystkie linie, do tego kolej i PKS, nawet teraz w dobie pandemii

    3 miesiące samochód odpoczywa, tylko w naprawdę ciepłe i słoneczne dni
    odpalam na przejażdżkę / przeczyszczenie cylindrów

  • 20. Data: 2020-12-06 11:29:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-12-04 o 18:13, Janusz pisze:

> [...]
    > No to moje dają radę a trochę górek u nas jest i teraz był u nas sajgon
    > jak spadł śnieg, bo kupa ludzi jeździ na letnich np 29.11. na fb

    Słoneczna Hiszpania...
    https://youtu.be/dk4-czSL_tY?t=106

    T.