  • 21. Data: 2012-10-28 17:41:18
    Temat: Re: Zima
    Od: <1...@7...174118.invalid> (Tom N)

    J.F. w
    <news:1vcmxjt5w366q.7r1w9oym2dh9.dlg@40tude.net>:

    > Eee tam do Bialegostoku, do Kudowy bys dojechal :-)

    Jeśli Ty pojedziesz do Białegostoku DK-8, to zainwestuję w wyprawę do
    Kudowy... ;P

    > Choc prawde powiedziawszy - nie wiem jak tam bylo ... ale jesli w warszawie
    > wyglada tak:
    3406,Zima_trzyma__70_tysiecy_ludzi_na_Mazowszu_bez_p
    radu.html
    > Drogowcy sie jakos wyrobili - ale to Jelenia Gora
    > http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=218

    Przecież napisałem, że 2h DC-Białystok i 2h Białystok-DC, i że po osiedlach
    w Białymstoku się średnio jeździło wczoraj, a Ty serwujesz wczorajsze
    uliczki osiedlowe w DC, i dzisiejsze foty z JG. Weź rusz 4litry zza
    komputera i wreszcie pojedź tą DK-8 "z południa na północ" i "z powrotem",
    ale tak od "brzegu do brzegu", a nie 5km "po wrocku"

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2012-10-28 19:22:36
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Heja,
    Tradycyjnie dalej mam letnie opony:) Zwykle zmieniam po 01.11, chyba że
    ma zaplanowaną trasę na ten dzień. Wczoraj rzeczywiście było ślisko, ale
    dziś drogi były suche. Moja decyzja podyktowana jest tym, że mieszkam w
    Zgorzelcu, a trasa jaką najczęściej pokonuję to Zgorzelec-Bogatynia,
    Zgorzelec-Lubań itp, gdzie hardkorów nie ma:).
    Ta część ZDolnego Śląska jest dość ciepła i zwykle do połowy grudnia
    można tu śmigać na letniakach.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 23. Data: 2012-10-28 19:27:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 19:22:36 +0100, gobo napisał(a):
> [...]
    > Zgorzelec-Lubań itp, gdzie hardkorów nie ma:).
    > Ta część ZDolnego Śląska jest dość ciepła i zwykle do połowy grudnia

    Ale wczoraj byl wyjatek ?

    J.

  • 24. Data: 2012-10-28 19:31:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 17:41:18 +0100, Tom N napisał(a):
> [...]
    > komputera i wreszcie pojedź tą DK-8 "z południa na północ" i "z powrotem",
    > ale tak od "brzegu do brzegu", a nie 5km "po wrocku"

    Ale po co mam jechach do Bialegostoku, cos ciekawego tam jest ? :-)

    Pol Polski wczoraj zasypalo, to i polowa grupowiczow moze sie wypowiedziec
    :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-10-28 20:11:06
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Wyjątek potwierdzający regułę - jeździłem trochę autem i faktycznie nie
    zawsze czułem się komfortowo - co chwilę działał albo ABS albo ESP.
    Gdybym miał ruszyć się poza miasto, to bym się nie odważył. Decyzja o
    niezmienianiu opon podyktowana była jednak tym, że dziś miało być już
    lepiej (i tak było), a przez najbliższe dni ma być tylko cieplej. Gdyby
    czekała mnie jakaś trasa z pewnością opony byłyby już zmienione.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2012-10-28 21:29:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-28 19:31, J.F. pisze:

    > Ale po co mam jechach do Bialegostoku, cos ciekawego tam jest ? :-)

    Coś, co zwane jest doświadczeniem.

    > Pol Polski wczoraj zasypalo, to i polowa grupowiczow moze sie wypowiedziec
    > :-)

    Ciebie za monitorem to raczej nie zasypało.

  • 27. Data: 2012-10-29 09:59:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?
    > :-)

    Ja juz we wtorek w zeszlym tygodniu zalozylem. No ale ja mam na felach wiec
    20minut roboty w garazu i gotowe.
    Dwie z przodu byly wczesniej do piaskowania i malowania.
    Zalozylem sobie takze nadkola z tylu. U nas kopia wszedzie kanalize i
    zeszlej zimy nie moglem zapanowac nad blotem i sniegiem zbierajacym sie w
    nadkolach nad przewodami paliwowymi wlewu i innych zakamarkach.

    Marek

  • 28. Data: 2012-10-29 15:14:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    >zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy
    >drogowcow ? :-)

    P.S. a plyn zimowy do spryskiwaczy wlaliscie ?

    J.

  • 29. Data: 2012-10-29 15:48:28
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > P.S. a plyn zimowy do spryskiwaczy wlaliscie ?

    Tak, powietrze w oponach też zimowe.

    Marek

  • 30. Data: 2012-10-29 15:50:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-29, 4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Tak, powietrze w oponach też zimowe.

    A letnie zutylizowales w legalny sposob czy wypusciles w atmosfere
    ogrzewajac klimat jeszcze bardziej?

    --
    Artur
    ZZR 1200