  • 61. Data: 2017-02-15 12:03:17
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 11:48:36 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Żaden tam specyficzny, po prostu moje użytkowanie to trochę szerszy
    > zakres niż jeden telefon z jedną dedykowaną kartą. A od t-m nie oczekuje
    > jakichś kombinatorskich dyktatów z ich strony a możliwości nabycia
    > jakiejś uniwersalnej karty która pasuje do wszystkich standardów.

    Chyba wszystkie nowo wydawane teraz karty są już uniwersalne(nano/micro/mini)
    A jak dostaniesz darmo dwie dodatkowe w ramach jednego limitu i opłaty to chyba
    jeszcze lepiej jak przekładanie.
    Czy narzekasz dla zasady?

  • 62. Data: 2017-02-15 12:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 11:50, Trybun pisze:

    >I nie móc rozmawiać przez telefon? Głupota.

    Mozna przez zestaw sluchawkowy ... o ile tablet pozwala :-)

    >Zatem do tabletu kup sobie Virgina i za 2zł miesięcznie miej ten 1gb
    >z lejkiem do nawigacji, a nie - powtórzę - tworzysz jakieś wydumane
    >problemy.

    Ba, mozna korzystac z Freemium i miec 300MB za darmo ... ale jak dlugo
    tak bedzie :-)

    No i tak ciagle zmieniac karty ... nie chcialoby mi sie :-)

    J.

  • 63. Data: 2017-02-15 12:07:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 11:50:36 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Przypomnij mi gdzie schowałem tą ramkę.. i jak w ogóle wszedłem w jej
    > posiadanie.

    Generujesz problemy gdzie ich nie ma

    > Po co do tabletu,? Choćby po to aby wyjeżdżając w teren mieć nawigację
    > online na większym ekranie.
    Wiec w komórce udostępniasz WIFI, tablet łączy się z wifi komórki i masz nawigację.
    Karta w telefonie nadal działa możesz odbierać połączenia. Jak ja przełożysz do
    tabletu to nie każdy ma możliwość odbierania połączeń głosowych sms.
    Wiec rozwiązanie jakby nie patrzeć wygodniejsze od przekładania. Chyba ze ktoś
    przekładać lubi;)

    >I ja powtórzę - to nie ja a producenci od
    > jakiegoś czasu zaczęli tworzyć problemy.

    Że niby gniazda nano zaczeli stosować?
    Przecież operatorzy szybko zareagowali i kartę nano możesz mieć bez problemu. Nawet 3
    karty w ramach jednego limitu.

  • 64. Data: 2017-02-15 12:08:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 11:51:55 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Gdy do każdej zakupionej karty SIM będzie dokładany stosowny adapter
    > pasujący do wszystkich standardów i nie będzie to sprawiało żadnych
    > problemów w użytkowaniu, wtedy problem z kartami uznam za niewarty
    > wzmianki, ale nie wcześniej.

    I chyba tak już teraz jest.
    Karty uniwersalne są

  • 65. Data: 2017-02-15 12:13:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 12:08, Kris pisze:

    > I chyba tak już teraz jest.
    > Karty uniwersalne są

    Ale co sobie ponarzeka, to jego. Kobiety tak mają.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2017-02-15 16:58:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 11:51, Trybun pisze:

> [...]
    > pasujący do wszystkich standardów i nie będzie to sprawiało żadnych
    > problemów w użytkowaniu, wtedy problem z kartami uznam za niewarty

    Możesz kupić na Allegro, możesz zrobić sobie sam z tektury sztuk ile
    zechcesz.

    --
    animka

  • 67. Data: 2017-02-16 11:51:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-15 o 12:03, Kris pisze:

> [...]
    > A jak dostaniesz darmo dwie dodatkowe w ramach jednego limitu i opłaty to chyba

    Nie, nie wszystkie, w domu jest w sumie kilkanaście kart z różnych
    okresów, ale ani jedna nie ma standardu nano.

    Narzekam tylko na q*stwa utrudniające bez żadnych racjonalnych powodów
    życie potencjalnemu użytkownikowi.

  • 68. Data: 2017-02-16 11:53:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-15 o 11:54, Liwiusz pisze:

    > I nie móc rozmawiać przez telefon? Głupota.

    Tablet ma funkcje rozmowy.

    > Zatem do tabletu kup sobie Virgina i za 2zł miesięcznie miej ten 1gb z
    > lejkiem do nawigacji, a nie - powtórzę - tworzysz jakieś wydumane
    > problemy.

    Mam Virgin na stałe w telefonie, a okazyjnie używam tej karty do
    tabletu. Powód prosty - jest to opcja #Freemium z 300MB darmowego
    internetu. W telefonie internet mi zupełnie nie jest potrzebny a więc
    wykorzystać mogę ten bonus praktycznie tylko w tablecie i w użytkowaniu
    nawigacji online. Pytanie tylko co będzie jak tablet wyzionie ducha -
    jak wtedy wykorzystam dostępne zasoby z tej karty, tzn gdzie dostanę
    tablet na mini bądź micro sim, pozozstaje zawracanie sobie d*py pisaniem
    wniosku do operatora aby mi przesłał kartę nano?

  • 69. Data: 2017-02-16 11:55:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-15 o 12:07, Kris pisze:

> [...]

    > Wiec rozwiązanie jakby nie patrzeć wygodniejsze od przekładania. Chyba ze ktoś

    A może jeszcze mi każesz stanąć na uszach i klaskać w dłonie, i
    zapewnisz na dodatek że to żaden problem?

    > Że niby gniazda nano zaczeli stosować?
    > Przecież operatorzy szybko zareagowali i kartę nano możesz mieć bez problemu. Nawet
    3 karty w ramach jednego limitu.

    No nie bardzo. U normalnych operatorów trzeba fatygować się do salonu, a
    co tu dopiero mówić o dostawcach usług wirtualnych. Poza tym dochodzą
    problemy z kompatybilnością w różnych urządzeniach.

    Teraz Ty - co takiego Cię urzekło w tych nano SIMach że nie pozwalasz na
    to narzucane qrestwo powiedzieć złego słowa?

  • 70. Data: 2017-02-16 11:55:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-15 o 11:54, Liwiusz pisze:

    > Jest, zatem zapoznaj się najpierw z otaczającym światem, a potem
    > krytykuj.

    Pisanie jawnych głupot, dla samego zabrania głosu nie przystoi poważnym
    ludziom.