  • 31. Data: 2017-02-12 08:29:41
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > '-----------------------------------'
    >
    > karta, upubliczniona na pl.rec.ascii-art przed
    > wielu laty, w okolicach 14 kwietnia 2003 roku.
    >
    > Na początku i na końcu -- moja data urodzin. :)
    > Ogólnie -- Citi mnie jednak lubił od zawsze. :)
    >
    > -=-
    >
    > Po co tyle ceregieli z SIMkami? Bankierzy wymieniają cipkarty ;)
    > na potęgę! Masy tych swoich kart nigdy nie próbują. :)
    >
    > BTW -- kiedyś napisałem o karcie z 8 stykami. :)
    > I chyba taką mam -- mogę pstryknąć (i postawić do wglądu) fotkę. :)
    > Jest to telefoniczna karta chipowa z Norwegii sprzed lat około 21...

    Tak nawiasem pisząc - wymieniona karta była sprawna. Na nowej też przez
    jakiś czas jeszcze nie było obsługi UMTS. Coś mieli schrzanione na
    nadajniku z którego korzystam najczęściej.

    W Orange nie praktykują, jak widać żadnych żadnych praktyk poddawania
    uszkodzonych kart ekspertyzie. Zresztą co by przez to chcieli uzyskać?

  • 32. Data: 2017-02-12 10:24:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-12 08:29, Trybun wrote:
    > W Orange nie praktykują, jak widać żadnych żadnych praktyk poddawania
    > uszkodzonych kart ekspertyzie.

    Zapalarka do gazu skutecznie te ekspertyzy utrudnia, może dlatego. Ilośc
    kombinatorków w tej branży jest absurdalnie wysoka.

  • 33. Data: 2017-02-12 22:10:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
    > Niby po co mieliby sobie zadawać trud oglądania uszkodzonej karty?
    > Proponowałem obejrzenie, i zostałem potraktowany jakbym jakiś nietakt
    > popełnił.

    A jak się uszkadza karta i skąd wiesz, że to karta jest uszkodzona
    a nie jakiś problem z Twoim kontem lub telefonem? Jaki objaw?
    Myślę że serwisant w salonie jak najbardziej może próbować
    pobawić się z kartą SIM... ale może mu się nie będzie chciało.

  • 34. Data: 2017-02-13 01:14:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Myślę że serwisant w salonie jak najbardziej może próbować
    pobawić się z kartą SIM... ale może mu się nie będzie chciało.
    ---
    Nie o to chodzi. Jeśli wymiana uszkodzonej karty jest darmowa a inne wymiany
    nie to trzeba jakoś stwierdzić, że się załapuje na to darmowe.

  • 35. Data: 2017-02-13 11:27:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Zapalarka do gazu skutecznie te ekspertyzy utrudnia, może dlatego.
    > Ilośc kombinatorków w tej branży jest absurdalnie wysoka.

    Poza jakim zdziecinniałym użytkownikiem kto by byl zainteresowany
    kombinowaniem z wymianą kart dla samej wymiany?

  • 36. Data: 2017-02-13 11:28:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-12 o 22:10, Pszemol pisze:
> [...]
    > Myślę że serwisant w salonie jak najbardziej może próbować
    > pobawić się z kartą SIM... ale może mu się nie będzie chciało.

    U mnie nie obsługiwała standardu UMTS(3G). Moje próby polegały na
    różnicowaniu z kartami innych operatorów, wszystkie poza Orange
    sprawowały się dobrze. Jednak jak się później okazało - i ta Orange nie
    była uszkodzona - były tylko jakieś problemy operatora z przekaźnikiem.

    Bo ja wiem czy w ogóle jest jakiś serwisant w salonie sprzedaży i
    obsługi klienta.. raczej bardzo mało prawdopodobne.

  • 37. Data: 2017-02-13 15:10:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-13 o 11:27, Trybun pisze:

    > Poza jakim zdziecinniałym użytkownikiem kto by byl zainteresowany
    > kombinowaniem z wymianą kart dla samej wymiany?

    Mam kartę sprzed ponad dziesięciu lat. Do współczesnego telefonu
    nie wejdzie. I jak będę wymieniał to też napiszesz że to wymiana
    dla samej wymiany ?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2017-02-13 18:20:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-13 o 15:10, RadoslawF pisze:

    > Mam kartę sprzed ponad dziesięciu lat. Do współczesnego telefonu
    > nie wejdzie. I jak będę wymieniał to też napiszesz że to wymiana
    > dla samej wymiany ?
    >

    > Pozdrawiam

    Powodem Twojej wymiany jest niepasujący rozmiar a nie wymiana dla samej
    wymiany. I tak nawiasem - w moim wypadku tak szczęśliwie się składa że
    do wszystkich urządzeń pasują jeszcze te stare karty (mini sim), i gdy
    będę wymieniał telefon czy co innego, to na pewno jednym z kryteriów
    będzie to aby to nie był sprzęt z kieszenią na to małe g*no - nano, a
    co najmniej na micro.

  • 39. Data: 2017-02-13 18:55:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-13 18:20, Trybun wrote:
    > będę wymieniał telefon czy co innego, to na pewno jednym z kryteriów
    > będzie to aby to nie był sprzęt z kieszenią na to małe g*no - nano, a
    > co najmniej na micro.

    Twoje kryteria nie są istotne dla producentów. Dla nich istotne sa
    statystyczne kryteria gimbusów. A oni znowu mają w d... jaką wsadza
    kartę, byle działaly wyglupy z jutuba. Efektem sam wymieniałem kilka tyg
    temu na nano.

  • 40. Data: 2017-02-14 09:31:09
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > statystyczne kryteria gimbusów. A oni znowu mają w d... jaką wsadza
    > kartę, byle działaly wyglupy z jutuba. Efektem sam wymieniałem kilka

    Moim zdaniem to błąd, takich jak ja jest na pewno więcej. Natomiast
    wątpię aby ktoś kupował urządzenie ze względu na to że owo ma kieszeń na
    mikroskopijne simkarty.