    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Zgubiona rejestracja i przerejstrowanie
    Date: Tue, 19 Apr 2011 10:29:15 +0200

    Joł!

    Podczas małej wycieczki offroadowej wzięła i gdzieś mi odpadła
    rejestracja. Bywa. Problem w tym, że jeszcze mi się nie chciało
    przerejstrować motura na siebie, a poprzedni właściciel był gdzieś z
    fchuj daleka, jakaś Rabka czy coś.
    De facto nowa tablica z tym samy nr-em mi nie potrzebna, jest w końcu
    motywacja aby przerejestrować na siebie (i zrobić se jak biały człowiek
    laminat zamiast oryginału), pytanie tylko czy mi się to uda bez
    zdawania starej tablicy? Czy też może czeka mnie najpierw wycieczka w
    góry do UK poprzedniego właścicela? Wie ktoś?

    Pytanie kolejne - zgłaszać policmajstrom, czy olać? W necie (oraz wśród
    samych niebieskich) zdania są podzielone, co do konieczność zgłoszenia
    zagubienia tablicy.

    de Fresz