  • 151. Data: 2010-09-22 14:30:09
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-22 14:19, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ale problem dotyczy nie tego ile dana grupa jeździ tylko jak często
    > powoduje wypadki. Co z tego, że przeciętny przedstawiciel jakiejś innej
    > grupy jeździ 10x lepiej skoro jeździ 100x więcej.

    Posłuchaj Sebastianie. Po pierwsze, pytanie zadałem do J.F. To On ma mi
    sprawnie odpowiedzieć, to on zawsze rzuca statystykami na lewo i prawo.
    A ja chcę tylko by mi przedstawił te statystyki. Chciałbym o nich poczytać.

    I jeśli nie rozumiesz tego, że właśnie LICZY SIĘ ile się jeździ, to nic
    na to nie poradzę.
    To tak, jakbyś porównywał kto statystycznie powoduje więcej wypadków,
    kobieta czy mężczyzna, nie biorąc pod uwagi ilości jeżdżących mężczyzn a
    kobiet. Wiadomo, że mężczyzn jeździ dużo więcej więc i będą powodować
    więcej wypadków (pomijając już fakt, że mężczyźni jeżdżą dużo więcej od
    kobiet, więc i prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji jest większe jak w
    przypadku kobiet, których jest mało na drogach i które nie jeżdżą tylu
    km co mężczyźni.

  • 152. Data: 2010-09-22 15:01:19
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-22 11:04, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Że co???

    Że to.

  • 153. Data: 2010-09-22 15:59:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Że to.

    Może jeszcze przy skręcie w lewo na skrzyżowaniu też jedziemy
    "maksymalnie po prawej stornie" czyli "na zakładkę" z tymi skręcającymi
    z przeciwka???

    Powiedz ty lepiej co ty sobie za zmianę w przepisach wymysliłeś...

    \SK

  • 154. Data: 2010-09-22 16:18:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > Może jeszcze przy skręcie w lewo na skrzyżowaniu też jedziemy "maksymalnie
    > po prawej stornie" czyli "na zakładkę" z tymi skręcającymi z przeciwka???

    A uważasz, że jest odwrotnie?
    Bo na różnych skrzyżowaniach różnie bywa, niemniej inne podejście może się
    okazać ryzykowne, jeśli chodzi o przepisy.

  • 155. Data: 2010-09-22 17:32:40
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd [2]
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2010 22:27:00 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >http://kontakt24.tvn.pl/temat,jeszcze-raz-pod-prad,
    24703.html?token=5e67a5d5900d228cbb67f3fdc7f18253

    >Przypadek, czy jednak coś jest nie tak z oznakowaniem itd.?

    Tu masz jeszcze jeden przypadek:
    http://www.youtube.com/watch?v=epehSPvdnqs

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 156. Data: 2010-09-22 17:36:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 02:38:39 -0700 (PDT), Gom <g...@g...com>
    wrote:

    >Prawdopodobnie wjechał on na "siódemkę" tędy:
    >http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Nowy+Dw%F3r+Ma
    zowiecki,+&Submit=Szukaj&long=20.6933354&lat=52.4141
    08&type=3&scale=1&svActive=false

    Ten z Pandy musiał wjechać wcześniej, skoro przejechł most na Wiśle i
    jechał w stronę Warszawy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 157. Data: 2010-09-22 17:39:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 15:01:19 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Że to.

    Napisz to jeszcze raz i po polsku. Może wtedy przekaz będzie
    jasniejszy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 158. Data: 2010-09-22 20:49:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Mają.

    Nie mają, misiek może skierować na badania gdy ktoś wywija jakieś dziwne
    akcje. A że oni wolą przysypiać w krzakach zamiast zająć się czymś
    pożytecznym to inna sprawa. Mechanizm prawny istnieje i to bardzo
    sensowny.

    --
    ignorance is bliss

  • 159. Data: 2010-09-22 20:53:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-22 17:32, jerzu pisze:
    (...)
    > Tu masz jeszcze jeden przypadek:
    > http://www.youtube.com/watch?v=epehSPvdnqs

    Widziałem - chyba nawet tutaj.

  • 160. Data: 2010-09-22 20:54:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > No właśnie, na tym złym zachodzie tego typu rzeczy się zasadniczo nie
    > zdarzają,

    Wątpię.

    > a lekarz może zawiesić uprawnienia od ręki - złamanie, brak
    > leczenia np. cukrzycy itd. Wróci do normy to odwiesza. Niestety nie w
    > Polsce - tutaj nawet jak masz aktualne ubezpieczenie to musisz stos
    > papierów przynieść (oczywiście przesadzam), a powinien wystarczyć PESEL.

    Nie powiedziałbym, że "niestety". Jestem przeciwny odgórnemu regulowaniu
    każdej bzdury.

    --
    ignorance is bliss