    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Date: Wed, 22 Sep 2010 14:30:09 +0200

    W dniu 2010-09-22 14:19, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ale problem dotyczy nie tego ile dana grupa jeździ tylko jak często
    > powoduje wypadki. Co z tego, że przeciętny przedstawiciel jakiejś innej
    > grupy jeździ 10x lepiej skoro jeździ 100x więcej.

    Posłuchaj Sebastianie. Po pierwsze, pytanie zadałem do J.F. To On ma mi
    sprawnie odpowiedzieć, to on zawsze rzuca statystykami na lewo i prawo.
    A ja chcę tylko by mi przedstawił te statystyki. Chciałbym o nich poczytać.

    I jeśli nie rozumiesz tego, że właśnie LICZY SIĘ ile się jeździ, to nic
    na to nie poradzę.
    To tak, jakbyś porównywał kto statystycznie powoduje więcej wypadków,
    kobieta czy mężczyzna, nie biorąc pod uwagi ilości jeżdżących mężczyzn a
    kobiet. Wiadomo, że mężczyzn jeździ dużo więcej więc i będą powodować
    więcej wypadków (pomijając już fakt, że mężczyźni jeżdżą dużo więcej od
    kobiet, więc i prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji jest większe jak w
    przypadku kobiet, których jest mało na drogach i które nie jeżdżą tylu
    km co mężczyźni.