  • 11. Data: 2013-09-05 21:56:01
    Temat: Re: Zgarnij doładowania
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > ja was rozumie. Też nie podoba mi się spam. Ale jest i spam pożyteczny.

    No to się mocno nie zgadzamy. Nie ma żadnego "pożytecznego spamu", tak
    samo jak nie ma "przyjemnego smrodu". A celowe śmiecenie w usenecie jest
    niestety przejawem albo zwykłego prymitywizmu albo desperacji (to
    najczęściej w przypadku różnych firemek, które nie mają pomysłu na
    lepszą "reklamę"). To jest dokładnie to samo co zaśmiecanie wszystkiego
    dookoła reklamami, albo łażący po mieszkaniach akwizytorzy wszelkiego
    badziewia.

    Można by się zastanawiać, na co jeden z drugim debilem liczy, bo
    skuteczność tego to jest chyba na poziomie prawie zerowym. No ale takiej
    refleksji można oczekiwać od kogoś, kto ma trochę pomyślunku,
    a o to jak widać trudno.

  • 12. Data: 2013-09-06 06:45:36
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2013 09:41:07 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > A co? Nie działają te doładowania?

    Działają, ale spamer ukrył jeden malutki, acz istotny element malutkim
    druczkiem na dole http://doladuj-za-darmo.pl/

  • 13. Data: 2013-09-06 09:17:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotrek,

    Friday, September 6, 2013, 6:45:36 AM, you wrote:

    > Działają, ale spamer ukrył jeden malutki, acz istotny element malutkim
    > druczkiem na dole http://doladuj-za-darmo.pl/

    Żeby było zabawniej, to jeszcze wczoraj tego tekstu na dole nie było.
    Również tego wyżej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-09-06 11:38:58
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > jak nie ma "przyjemnego smrodu".

    Jest jeden wyjątek. Syrena 105 :-)

  • 15. Data: 2013-09-06 14:23:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    >Żeby było zabawniej, to jeszcze wczoraj tego tekstu na dole nie było.
    >Również tego wyżej.

    Hm, chyba byl.
    Byl tez ten u gory na fioletowym tle ... ale tylko IE, firefox go nie
    wyswietla.

    J.

  • 16. Data: 2013-09-07 11:03:05
    Od: l...@g...com

    użytkownik k...@g...com napisał:

    > A co? Nie działają te doładowania?

    Dzialaja, a jak! Tylko nie mysl ze to twoje konto bedzie doladowane:)

  • 17. Data: 2013-09-07 11:20:36
    Od: l...@g...com

> [...]

    > skuteczność tego to jest chyba na poziomie prawie zerowym. No ale takiej
    >
    > refleksji można oczekiwać od kogoś, kto ma trochę pomyślunku,

    http://tinyurl.com/lozo7ddv Widac ze wystarczy wyslac do firmy papier ze zmiana
    numeru konta i pol banki masz na koncie. Inny sposob to umiescic na forum jakies
    doladowania i tez pare tysiecy wpadnie do kiesy.

  • 18. Data: 2013-09-07 11:23:37
    Od: l...@g...com

    Tinyurl sie wzielo i zacielo link bezposredni:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,14556389,
    Wyludzili_pieniadze_nie_tylko_od_metra__Firma_ostrze
    gala.html

  • 19. Data: 2013-09-07 22:45:24
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 07-09-2013 11:03, l...@g...com wrote:

    > Dzialaja, a jak! Tylko nie mysl ze to twoje konto bedzie doladowane:)

    "Regulamin" też jest ciekawy, zacznę od końca:

    9. Sądem właściwym do rozpatrywania
    wszelkich sporów związanych z
    korzystaniem z usług dostępnych w
    ramach Serwisu jest sąd właściwy
    miejscowo dla siedziby Dostawcy.

    1. Niniejszy regulamin Serwisu
    EASYSUB.PL oraz Usługi SMS MT
    ,,EASY" (zwany dalej ,,Regulaminem")
    określa ogólne zasady korzystania z
    płatnych usług serwisu easysub.pl przez
    indywidualnego użytkownika,
    oferowanych przez Smart Tech Connect
    Ltd. z siedzibą w Dubaju, Meydan Office
    Tower, piętro 3, P.O. Box 450676,
    Zjednoczone Emiraty Arabskie (zwana
    dalej ,,Usługodawcą" lub
    ,,Administratorem").

    Nic dodać, nic ująć.
    K.

  • 20. Data: 2013-09-08 00:32:10
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > "Regulamin" też jest ciekawy, zacznę od końca:

> [...]

    A co na to Ripe.net?

    https://apps.db.ripe.net/search/query.html?searchtex
    t=188.165.221.176#resultsAnchor

    A teraz odwiedźmy: