  • 11. Data: 2019-11-15 09:28:45
    Temat: Re: Zgadnij kotku co to jest :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > "U nas kanałów dużo ale telewizja jedna".

    W Związku Radzieckim mieli wtedy cztery. Mówiono, że na jednym
    zawsze przemawia Breżniew. Na drugim też pokazywali Breżniewa.
    Po przełączeniu na trzeci -- znowu Breżniew. Dopiero na czwartym
    można było zobaczyć faceta, jak grozi palcem i mówi "ja ci przałączę!".

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2019-11-15 09:45:57
    Od: jaNus <p...@b...pl>

> [...]
    > Po przełączeniu na trzeci -- znowu Breżniew. Dopiero na czwartym
    > można było zobaczyć faceta, jak grozi palcem i mówi "ja ci przałączę!".

    Ano, ano!
    Tylko nie "facet", a Ka-Gie-Bist, i gawarił pa ruskim:
    "Nu, ja tiebia po-pieriekliut'aju!"

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 13. Data: 2019-11-15 10:32:21
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Niedawno było tu o tym, że za czasów telewizora "Wisła" był "jeden
    > czy dwa kanały". To znaczy telewizor odbierał tylko jeden kanał,
    > fabrycznie ustawiony. A w fabryce ustawić mogli jeden z dwóch
    > przewidzianych.

    To jak się włączało ten trzeci, na którym spiker pytał "A co ty,
    obywatelu, tak skaczesz po kanałach?"

    Pozdrawiam, Piotr

  • 14. Data: 2019-11-15 11:05:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    >To jak się włączało ten trzeci, na którym spiker pytał "A co ty,
    >obywatelu, tak skaczesz po kanałach?"

    To pozniej.

    J.

  • 15. Data: 2019-11-15 16:59:18
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-11-15 11:05, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup

    > To pozniej.

    No to w naszej republice (???????? ???????? ??????????) był "Wujek Dobra
    Rada" ;-)

    Włodek