    From: Lukasz <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Zestaw pod i5-750 do ok 3 tys :)
    Date: Wed, 13 Jan 2010 11:36:41 -0800 (PST)

    Witam czas wymienic starego zloma z 2004 roku :P, niestety nie wiem co
    jest teraz na czasie wiec prosze was o pomoc w skonfigurowaniu kompa,
    moge przeznaczyc na niego ok 3 tys + monitor juz mam LG W2353V.

    Od kompa wymagam ciszy, chce zakupic tansza karte graficzna ale
    cicha.. by za rok ja zmienic na te ktore teraz sa top.. prosze
    powiedziec czy zasilacz w zestawie wystraczy gdy bede zmienial
    grafike..

    Procka bede podkrecal na 50-70 % jego mozliwosci, co do ramow tez bede
    chcial podkrecic bo czytam ze na i5-750 chodza default na 1333 i
    napiecie w ramach nie moze byc wieksze niz 1,65 V czy sa jakies ramy
    ktore maja nizsze napiecie niz 1,65 V i pojda elegancko na 1600 mhz ?
    ( czy oplaca sie kupywac ramy 2000 mhz? czy one wogule pojda na tym
    procku, plycie ? ) Prosze napisac odnosnie tych ramow jak z nimi

    Troszke poczytalem recenzji i testow i wybralem:

    Procesor: i5-750

    Chlodzenie: Scythe Mugen II Rev.B

    Plyta glowna : MSI P55-GD65

    Dysk twardy:
    Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3 ( w niedlugim czasie
    zakup 2 takiego dysku i podlaczenie w raid, prosze to uwzglednic do
    zasilacza czy wystarczy )

    Karta graficzna: NIE WIEM :) narazie tania i cicha nie musi miec duzej
    mocy w przyszlosci ja wymienie..

    Pamięć RAM: nie wiem ale 4 gb

    Zasilacz:
    bequiet! PurePower L7 530W Ponoc bardzo cichy czy starczy taka moc
    na przyszlosc?

    Obudowa: nie przegladalem wszystkich ale spodobala mi sie Antec Gamer
    Three Hundred Case tylko pytanko czy mozna w niej wymienic
    wentylatory ? bo te zamontowane w niej sa glosne.. co myslicie o tej
    budzie?

    Czy to chlodzenie bedzie dobrze pracowac w tej obudownie? bo jest dosc
    duze..

    Dzieki za pomoc pozdrawiam Łukasz